naina og Rosa på ball

[miss]

Forumet er livet
korleis har da gått med dåke i dag og testing? Krysse fingre og tær for to stk. positive!!
Gler meg til (forhåpentligvis) gode nyheter!!!!

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: *Bobbo*

Signerer denne [;)]

Her er testen så blank som den kan få blitt, så da har det nok gått dritt denne gangen også[:(]

1 forsøk igjen plutselig, skremmende tanke..

Vurderer å sende en mail til Riksen etterpå, med litt spørsmål ift kvalitet på egg osv osv..

Nei, det var trist å lese Rosa på ball[&o] hadde håpet for deg eg no..[&:]
Sender deg ein god klem snuppa!!

Og ta og send en mail du, skader ikkje det! Bli litt meir opplyst..

Rosa på ball det var trist at den var blank, men håper at sist forsøk gjør susen for dere.
Ta den tiden du trenger og få ut de såre følelsene, så krysser jeg fingrene alt jeg kan for siste forsøk for dere at det klaffer da. Trøste klemmer sendes din veg snuppa[;)]

naina hvordan gikk det med deg i dag, krysser fingrene for at du har gode nyheter til oss, dersom ikke så er i her for deg og trøster så godt vi kan.

Det var trist Rosa på ball[:(]

Er ikkje dumt å få litt info fra klinikken.

Håpa virkelig alle gode ting er tre for dåke[:)]

Har fått svar fra Riksen nå, og fått time til samtale den 26.2. Kanskje vi blir litt klokere, eller kanskje ikke... Skal bli godt å få noen svar ihvertfall[:)]

ORIGINAL: Rosa på ball

Her er testen så blank som den kan få blitt, så da har det nok gått dritt denne gangen også[:(]

1 forsøk igjen plutselig, skremmende tanke..

Vurderer å sende en mail til Riksen etterpå, med litt spørsmål ift kvalitet på egg osv osv..

NEI!!! Det var ikke det jeg ville høre nå, du hadde fortjent en positiv test!

Men var det blodprøve eller urin du tok? Vi tok blodprøve vi... ( og som du vet tok jeg jo selvfølgelig urintest hjemme og på jobb også da [;)])

Stooor klem fra meg .....

Jeg har tatt hjemmetester som har blitt negative, og vært og tatt blodprøve i dag, som jeg nok ikke får svar på før til fredag.. Men, så lenge de vanlige urintestene er negative, så er det nok negativ blodprøve også..

Ser frem til samtale den 26.2, så får vi noen svar på en del sp.mål vi sitter med[:)]

Krysser uansett fortsatt på positiv blodprøve [;)]

Men skjønner at du da ser fremover til neste runde. Alle gode ting er 3 sies det, får håpe det gjelder deg nå!!!

ORIGINAL: Ivara

Det var leit Rosa på ball [:(]

Synes de var lurt av deg  å sende mail jeg, nå får dere en samtale og kanskje de kan legge en ny strategi før neste forsøk. Jeg skal krysse alt jeg har for at alle gode ting er 3 for deg.

Klem.
signerer...
Alle gode ting var 3 hos meg[;)], satser på det samme for deg.

Back
Topp