Nadja1986...

sengepolka

Elsker forumet
Åssen er det med deg i dag??? [:)][:)]

det lurer jeg på også!

[&:][&:]ja går det bra?

Jeg fikk ikke noe hjelp i går :S Fikk bare beskjed om å legge meg og slappe ta og sove til i dag... SÅ skulle jeg se om jeg blødde noe i dag. og Evt ringe de i kveld igjen... Hater legevakta her i byen... De hjelper deg aldri[:(] men men. jeg prøvde dopleren min i går kveld. Lille sparka masse og hjertet slo som bara den... Så var sikkert ikke noe farlig...

Deilig å høre hjertelyden da!<3

Ta kontakt med føden, de er sikkert mer behjelpelige enn legevakten. Jeg HATER legevakten [:@]

ORIGINAL: Kristine79

Ta kontakt med føden, de er sikkert mer behjelpelige enn legevakten. Jeg HATER legevakten [:@]

Sign.. Syntes du skulle fått en bedre behandling en det du gjorde.. blir så sint [:@]

ORIGINAL: atene

ORIGINAL: Kristine79

Sign.. Syntes du skulle fått en bedre behandling en det du gjorde.. blir så sint [:@]

all blødninger skal undersøkes med ul... ring føden og be om hjelp fra de!!!

Har aldri ringt til legevakta ja...Har bare troppa opp, men kanskje forskjellige fra sted til sted...

Synes du snuppa, skal ta en tlf til føden eller poliklinikken og høre...Blødninger så sent i svangerskapet skal følges opp av UL..

Bra du ikke er blitt værre, men syns du skal undersøke det.
Jeg har fått streng beskjed om at doppler ikke er noe vi skal bruke for å slå oss til ro meg, om du skjønner hva jeg mener... [8|][8|][8|]

Back
Topp