Nadja og Jon's dagbok

1rosa+1til?

Elsker forumet
Hei hei[:D]
 
Ja da ville vi prøve oss på en 'prøve-dagbok' vi da[:)]
 
Først og fremst kan vi jo skrive litt info om oss selv[:D]
 
Vi heter da Jon-Richard(f:1984) og Nadja(f:1986). Vi bor i den fine sommerbyen Halden. Hvor vi trives veldig bra. Jon er født og oppvokst i Halden og jobber som vei og annlegs arbeider. Nadja er født og oppvokst i Fredrikstas og er fortiden arbeids ledig[&:] Som felles hobbyer er vi glad i å gå turer, biler og dyr[8D] 
 
Vi bestemte oss for 3 år siden at vi ønsket oss små og sluttet da med prevansjon. Men det viste seg ikke å være så lett det der med å lage små[:'(]  Så etter at vi hadde prøvd i nærmere 2 år, tok Jon og testet sperminiene sine. Og de var jo helt supre sa legen[:D] 
 
Så kom vi da inn hos gyn og det var da min tur....... Men gyn mente vi hadde god tid og vi ikke trengte utretning og ønsket ikke hjelpe oss videre. Så da bestemte vi oss for å ta en liten prøve pause. Men det varte ikke lenge før baby ønsket var like sterkt igjen[:o][8|]
 
Da begynte vi å diskutere frem og tilbake om vi skulle kontakte privat eller offentlig gyn, for å få testet meg. Men valget var ikke så vanskelig. Så vi bestemte oss da for Volvat[:)] Slev om de er dyre, kan man ikke klage på servicen. De var rett frem og forklarte med NORSKE navn og ikke legespråket[:D]
 
Gyn kunne ikke se noe galt på den innvendige ul[:D] Men hun ville sende meg til ultralyd og røntgen+kontrastvæske, for å se om jeg har tette eggledre. For hun var nesten 100% sikker på at det var det som var feilen[&:] Så Tirsdag 7/4 skal jeg inn til henne igjen og ta noen blodprøver for å se om jeg hadde eggløsning av meg selv. Og under mensen uka må jeg oxo tilbake og ta en del blodprøver[:@](hater blodprrøver)

Fikk oxo en resept på 4x dobbel kur på Pergotime[:D] For det kunne hende vi bare trenger hormonel hjelp[;)][8D] Så nå er vi lettet her[:)] Gleder oss til å starte på pergotime[8D] Håper vi får laget ett lite 2010 baby[:D]