Nabovarsel..

SollI

Forumet er livet
Fikk nabovarsel ang fest i nabolaget imorgen[:'(]
Blir så irritert,festen skal nemlig holdes 30meter fra soverommet vårt..i garasjeanlegget til husene nedfor[&:]
Vi har bodd her i 1år nå,og på dette året har den samme familien sendt ut 5 slike nabovarsler..
Andre naboer har også sendt ut tidligere,men da har det vært rolig til en grei tid..og de har gått på byen eller dempet seg.
Men denne gjengen som skal ha fest igjen nå gir seg ikke før kl 8.00,eller rundt der(sånn var det hvertfall de siste 3gangene) Og jeg lurer da på,hvor mye skal man måtte tåle før en kan gi beskjed eller ringe politiet? Jeg tenker siden de har gitt ut varsler osv..

Greit det er fint at de gir beskjed osv. men er kanskje litt kort varsel dagen før..og det er ikke alle som har tid/penger/eller lyst til å reise bort og sove,pga naboen skal ha den fyllekula liksom..

Samboeren min skal jo jobbe hele helga,og det er bare småbarns foreldre og eldre folk i nabolaget..

Er nok sikkert litt sytrete nå jeg,men kjenner jeg blir mektig lei av at de finner på altslags bare for å ha DEN festen og holde på hele natta!!
De har hatt juletrefest,overraskelsefest,vinterfest,sommerfest og nå bursdagsfest![:'(][:'(]BLÆ!!!!!!

hehe,sorry laaaaangt men guuu så godt å få det ut[:D]

ORIGINAL: Maryan84

selv om de har sendt ut nabovarsel så må det vel være stille innen ett vist klokkeslett?

Men skal ikke si noe sikkert.. men det skal vel være mulig å finne ut av.

ikke noe kjekt når samme nabo har masse høylytte fester som varer hele natten[:@]

tror også det, burde i allefall være slik

vi har noen ganske så irriterende naboer på det området vi også! [:@] men vi får aldrig varsel. Ingenting som gjør meg mer forbanna enn å bli holdt våken hele natten til 5-6 på morningen pga at andre har fest!! [:@][:@]

eneste som er med nabovarsel er jo at dere er forberedt på bråk den dagen. Men de må jo roe seg/være stille fra rundt 23....er det som er vanlig iallefall. Hadde gitt de til 23 også bedt dem dempe seg....d.ersom ikke dette blir overholdt hadde jeg i allefall ringt polititet og bedt dem komme og roe festen..

Takk for svar[:)]
Da var det som jeg trodde[:)]Utrolig irriterende..
Får gi dem til 23-24,og om det er som de andre gangene får vi gi beskjed[:)]
Og om de ikke gir seg da,ringer jeg politiet..er dritt lei [:@]

Back
Topp