Naboprat

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Ææææ naboen spiller høy ding ding pling musikk -.- høres inn selv om vinduet er lukket! Irriterende... Og i går holdt naboen på andre sida på å sage og hamre til langt etter leggetid for lillegull, også irriterende! Har dere irriterende naboer? Hva gjør vi med sånt?

Naboer er fæle kryp! Stort sett. Noen er greie..
De i ett av husene rundt her er veldig glad i å feste. Og når de gjør det spiller de gjerne den polske musikken sin så høyt at vi kjenner vibrasjoner inne i huset vårt. Og de gir seg ofte ikke før 3-4 tida på natta. Men sist ga de seg allerede 12, så de har nok fått kjeft.:D

* på mobil *

Neh.. Ikke nå lengre.. Bor i en gate med veletablerte voksne og gamle. Kun tre barnefamilier og ingen single, unge, så her er det kjekt å bo:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Her er det stort sett greie naboer :) men de vegg i vegg med oss har en tendens til å spille musikk med fryktelig mye bass! Bah, kan bli litt gal til tider, det overdøver tvn vår til å med (nå er jeg veldig var på lyder da, klarer ikke ha tvn så høyt på,blir helt tullerusk hvis det er for mye lyd ( men går utrolig nok helt fint å jobbe på småbarn i barnehage da :P )).

Her har vi ingen naboer tett på, noe som er litt kjekt;-) og de naboene vi har er godt voksene. Det eneste som kan være irriterende her er sauene som breker ute nå:-) hehe..

Her har vi ingen naboer tett på, noe som er litt kjekt;-) og de naboene vi har er godt voksene. Det eneste som kan være irriterende her er sauene som breker ute nå:-) hehe..
Enig! Er jo sikker på at babyen gråter hele tiden:-P

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Back
Topp