naboer:(

Lucy*

Betatt av forumet

Jeg trenger en liten utblåsning, og et par råd til hva jeg skal gjøre.. Jeg sitter her helt fortvilt, og hormonene mine raser.. Forrige torsdag flyttet vi til en ny leilighet i en 4manns bolig. Vi spurte på visningen om det var lytt med tanke på at vi har en sønn på 1/2 år, men utleier sa at hun hadde ikke hørt noe til naboene så det skulle ikke være lytt. Natt til fredag ristet det i veggene, to kamerater som bor under oss hadde en vill fest. Festen sluttet klokken halv 6 med at det stod en svær gjeng og sloss på passen utenfor her. Vi ringte utleier for å høre om det hadde vært mye problemer, men de var visst nyinflyttet for et par mnd siden de også. Hun snakket med dem, og de kom og unnskylte seg. 

Festingen har gitt seg, men det er jo folk ut og inn hele tiden, samt mye vorspiel hver dag. det er jo helt greit, MEN. De to siste dagene så har vi hørt et vanvittig rabalder, det kommer en bil med en del utlendinger i og buser inn i leiligheten. Folk roper og skriker og hyler, ting knuses og i dag var det en fjott som kasta masse glass i taket tydeligvis for det var så høy knuselyd at jeg trodde noe hadde fallt ned på kjøkkenet.. 

Jeg er veldig redd av meg i slike situasjoner da jeg en gang for lenge siden kom tilfeldig forbi en slosskamp og ble dengt løs på fordi jeg var "vitne". Jeg tør jo nesten ikke gå ut døra i frykt for å havne i kryssilden.. Mulig jeg overreagerer, men hva hadde dere gjort? Tør jo ikke si noe til utleier, for da finner de jo ut at jeg har klaget på dem.. Noen tåler å bli klagd på, andre ikke.. 

Håper noen kan komme med råd, det er så vondt å ha slikt rett utforbi de fire husveggene til meg og sønnen min. (som forøverig skriker hver gang det står på..)

Kan jo nevne at vi flyttet til et rolig familie-strøk, med mye hus og stasjonsvogner. Men så er det leiligheten under da.. 

Det hørtes helt j... ut! emoticon Snakk med politiet, bare fortell hva som foregår ... tenker de bør kunne hjelpe å roe dem ned, samt stramme inn den som leier ut. Det er jo noe dritt å drive og flytte, spesielt med en liten baby ... men det er kanskje noe å vurdere?

eg hadde funnet meg en ny plass å bu.. har opplevd å ha en JÆVLIG nabo vegg i vegg å det var ikke noe anna å gjøre enn å flytte emoticon  håpe det ordne seg for deg..

Det fine er at jeg har ikke rukket å pakke ut alle tingene våres enda, så jeg slipper å pakke omigjen:D

Men ja, i dag klokka 11 rett etter jeg hadde lagt mini begynte de igjen. Han våkna såklart, og jeg brukte en time på å bysse han i søvn. Hadde jeg ikke vært her alene med gutten hadde jeg dradd ned og bedd dem roe seg. Great, de er hjemme på dagtid de også.. Når jeg tenker meg om er de hjemme hele døgnet. 

Tar en telefon til utleieren våres og hører om hun kan snakke med utleieren dems. Gir de seg ikke, så sier vi opp (etter 1 og 1/2 uke..) enkelt og greit. 

BAAAAH!!! *blåse ut frustrasjon*

Back
Topp