Naboer ♥

Aaargh! Så irriterende!

Oh lord, så irriterende!! Bor dere i borettslag? Da kan dere iallefall sende en klage.
Ellers er det lite annet å gjøre enn å pent anmode henne om å slutte med det, for
normale adferdsregler der det er flere boliger er at man er stille mellom 8 og 23.
Lykke til!

vi har vært i to rettsaker med naboene våre <3 om grenser! hehe! Vi vant heldigvis begge ganger og naboene måtte betale alle saksomkostninger, flere hundre tusen. Litt kjipt å være uvenn med naboene når vi bor i ei bittelita grend med 3 gårder...

Så utrolig irriterende.. :/..
Glad vi bor i hus, litt i ødemarka :p

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg HATER naboen i etg over oss. Skulle ikke tro det var noe annet enn silkepapir mellom oss. Han kaster sneiper ned i hagen vår, starter fester kl 3 på natta, og har delt omsorg for en unge som han aldri går ut med i helgene, så den stakkards ungen bare spinner rundt på gulvet (taket vårt) fra 6-21. Heldigvis skal han flytte, men vet barr at leiligheten er solgt, ikke dato for når han forsvinner. Men de nye må vel pusse opp det hølet der, så da får vi kose oss med det istedet :/ Pest eller kolera liksom.

Kl 6 om morgenen hadde jeg ikke ventet 30 min med å slenge opp døren. Maks 5. Er jo seff for sent - er jo våken - men jeg er vanligvis et troll på morgenen, men nå med hormoner i tillegg kan det bli orkan i kastene..

Føler med deg. Men syns at når det er 19 dager igjen kan du våge å kjefte på naboen selv om hun er ok ellers

Naboen ved siden av og under henne, har begynt å krangle pga støy! Å det er så trist at det er dårlig stemning, for det har vært sååå bra her :(

Back
Topp