Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I sommer når mamma og de hadde kommet hjem fra 3 uker i Spania syns de det var noe rart med utsikten fra plenen sin, og jaggu hadde ikke naboene gått sammen og hogget ned noen trær som egentlig hadde stått og skjermet litt for det ene nabohuset. Nå er det skikkelig åpent der:p De hadde ikke snakka med mamma og de om det.. Haha frekke naboer altså.Piamsk skrev:
Gaupa84 skrev:
I sommer når mamma og de hadde kommet hjem fra 3 uker i Spania syns de det var noe rart med utsikten fra plenen sin, og jaggu hadde ikke naboene gått sammen og hogget ned noen trær som egentlig hadde stått og skjermet litt for det ene nabohuset. Nå er det skikkelig åpent der:p De hadde ikke snakka med mamma og de om det.. Haha frekke naboer altså.Piamsk skrev:
Men det var jo regelrett frekt da. Hadde nok reagert da ja. Ingen har rett til å komme over på eiendommen å ta seg til rette på De naboen burde ha sagt i fra om at de trærne plaget dem .
Godt mulig at det ikke skal gjøres før treet "sover" (eier ikke en eneste grønn finger).Gaupa84 skrev:
Men jo, så en smule snodig ut. Ble så paff at jeg bare sto å så på.
Om det hadde hengt over på min eiendom og det hadde irritert meg, hadde jeg klippa de jeg også gitt. Var det ikke noen greier for noen år tilbake, at det faktisk er lov? Når noe henger over på en annens eiendom kan vedkommende ta det som er på hans?Labambie skrev: