Nabobråk...

LinnpinnRG

Gift med forumet
Bor i et hus med 3 leiligheter i, jeg og sambo bor på toppen, så er det to leiligheter under oss... De som bor under der hvor soverommet vårt og datarommet vårt er, er venner av oss, så der er det nesten aldrig bråk.
MEN han som bor under stua, kjøkkenet og badet vårt, han har hatt fest nesten hver helg nå.. [:@] og det er ganske lytt her.. skulle se senkveld i går, men hørte nesten ikke tv'n. Også dunker det sånn med den bassen..

Har tenkt på hvordan det skal gå når ungen kommer.. Det kan bli ganske travelt!
De holder på som regel til morgen etter der nede, å da smelles det i dørene, og brøles det ute, spesielt utenfor soverommet vårt...[:@]

Vi bor i en bygd der de fleste vet hvem alle er.. så kjenner litt han som bor der.. Er det teit av meg å snakke med han om bråket?
Han som vi leiger med her sa klart i fra når vi flytta hit at det ikke skulle vær festing og bråk her..

Ble litt langt dette, er bare så frustrert!! [&:]

Jeg synes godt du kan si fra til han jeg - og om han ikke respekterer det du sier så får du ta det med husverten! Utrolig irriterende med bråk - en gang i blant er lov, men når det blir ofte![:@]

Jeg hadde prata med han. Kanskje han syntes det er bedre enn at du går til han som leier ut. Gi mannen en sjanse før du setter hardere skytts til. Da vi bodde på kløfta så ble jeg så forbanna på naboen at jeg gikk bort dit klokka 08.00 en morgen og gav henne huden full fordi de satte bikkja ut hver morgen klokka sju og den bjeffet konstant. Sambo jobber skift så han fikk jo aldri sove om morgenen og Christian var nyfødt og hylte til hver gang bikkja bjeffet. Så mye for den søvnen.

Uansett så burde du si ifra før du blir så irritert som meg. Dama var ikke veldig blid da hu fikk kjeft.

Klem

Skal prøve å snakke med han først ja!! Håper han forstår.. vil jo ikke være "kjerring" heller, men blir så travelt!!

Takk for det! [;)]
Ja, er værst når babyen kommer... Da skal vi nok si fra!!

Syns du skal si fra jeg... Han må kunne ta hensyn, og om han ikke har fått beskjed før så kan det godt tenkes at han tror at det er greit for dere. Ta en prat med han, da vil det nok ordne seg.[:)]

Jeg ville nok startet og sagt ifra FØR babyen kom jeg ... for da var dere kvitt problemet den dagen nurket ligger i sengen sin og skal sove ...

Er sikkert lurt det ja.. For nå er folk vante med at der er det alltid åpent for festing.. Så skal nok minne han på at det kommer en liten snart!

Du må bare si fra! Vi hadde samme problemet her hvor vi bor. Flytta inn to unge gutter som tydeligvis aldri har lært noe om å ta hensyn. Vi har klaget både til dem og til styret i borettslaget!

hvis du sier i fra og det fortsatt ikke bedrer seg så kan jo han dere leier av  faktisk kaste han ut! Man har rett på ro der hvor man bor altså!

Lykke til!

Rusla meg faktisk ned i ste å prata litt med han... Han sa bare: neida, skulle ikke feste der nå osv.. At han ikke visste hvordan det var å ha barn så han var ikke helt sikker på hvordan ta hensyn..
Tror ikke han var helt edru heller..
Men håper han forstod det nå da, så jeg slipper å klage mer! [8|]

Back
Topp