Nabo...

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Me flytta in i detta huset før 8 år siden. Siden dag 1 har den nærmaste naboen vår vart uhyggelig å prøvar gjør allt før å komma i tjafs med oss. Allt fra de står i vinduet å spionerar på oss till att de prøvar legga seg Upp i vad vi ska gjør å ikkje gjør.
Tex mannen har fått hørt gå in å brukt tid med kona de istællet før å vara ute i Hagen å arbete.
nå er min syster på besøk och hunden hennes rymde å sprang i Hagen deres. De hade bundit hunden i ett træ. Nær hon skulle hæmta hunden så fikk hon ikkje lov av han nabo mannen Pga hon ikkje kunde snakka norsk. Nen hon snakkar ju flytande svensk. Han ville nekta henne å hæmta sin egen hund.
Nå børjar detta bli ækligt å bo hær. vill ikkje flytta men ser ut som me ikkje takklar de mer. Finner ingen løsning på detta.

Hva gjør man åt detta??

Har dere prøvd å tatt en alvorsprat med naboen? Spurt dem rett ut hva det er som gjør at de oppfører seg slik?

Enig! Skjønner det kan være ubehagelig, men de kan vel ikke være verre enn å måtte leve med det der? Huff, og jeg som trodde VI hadde irriterende naboer:D

Det er fullstendig uakseptabelt, og i en slik situasjon hadde jeg faktisk ringt politiet! Fikk hun hunden tilbake til slutt?

Det er fullstendig uakseptabelt, og i en slik situasjon hadde jeg faktisk ringt politiet! Fikk hun hunden tilbake til slutt?
Ja hon gikk ju rett in i hage å tog hunden. Hennes hund ju. Idiotiskt av de.

Har dere prøvd å tatt en alvorsprat med naboen? Spurt dem rett ut hva det er som gjør at de oppfører seg slik?

De går ikkje å snakka med de dær 2 personerna. De vill knabbt att barnen skall vara ute å Leka å laga lyder ute før de stør dom. De har inkjørselsrett igjennom våran tomt å de ser surt å sier till barnen att de ikkje får røra noet der:mad:. Sko nesta ønska eg kunde nekta de å kjøra gjennom vårat tomt.

Huff så slitsomt.. da hadde jeg nok vurdert å flytte...

Back
Topp