Nabby babycall

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Fikk denne til jul. Noen som har erfaringer å dele??

Vi har nabby, og er kjempe fornøyde. Den viser tempratur i vogna man kan stille inn alarm på den som gir beskjed når det er for varmt eller kaldt. Vi lader vår ca hver 14. dag. Den gir deg også oversikt over hvor lange lurer barnet har hatt. Jeg synes at den fanger opp lyden veldig bra også.

Vi har nabby, og er kjempe fornøyde. Den viser tempratur i vogna man kan stille inn alarm på den som gir beskjed når det er for varmt eller kaldt. Vi lader vår ca hver 14. dag. Den gir deg også oversikt over hvor lange lurer barnet har hatt. Jeg synes at den fanger opp lyden veldig bra også.
Godt å høre!:) vi har nemmelig også kjøpt den:)

Jeg fikk den også til jul.
Virker bra men detter ut litt for lett :(

Vi har hatt i snart fire måneder nå. Er veldig fornøyd ;) Lader sjeldent,og er VELDIG kjekk å ta med seg på besøk osv. Jeg har en annen med kamera,men har byttet den ut med Nabbyen nå ;)Fungerer veldig bra på min samsungtelefon ;)

Har hatt min siden august og er fornøyd. Detter den ut så kobler den seg fort på igjen :) enkel å ha med rundt omkring :) trenger sjeldent lading :) temperatur måleren er kjempe kjekk å ha :)

Back
Topp