Nabby babycall

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Noen som har den?? Eller kjenner noen som har den?? Meninger??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ei i barselgruppa har den. Eneste minuset er at du må jo ha strøm på telefonen, iphonen har jo ikke verdens beste strømkapasitet.

Jeg hadde aldri valgt den selv. Jeg har en neonate som jeg er strålende fornøyd med.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har nabby ;-) Er kjempefornøyd med den. Har foreløpig bare brukt den til 5-åringen for å teste den, babyen kommer i september ;-) Synes størrelsen er helt super, ingen støy overhodet, og vi hører barnet veldig godt ;-) vi bor i et nabolag med mange unger og med denne risikerer vi ikke at vi får noen andre barn enn vårt på callingen :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ei i barselgruppa har den. Eneste minuset er at du må jo ha strøm på telefonen, iphonen har jo ikke verdens beste strømkapasitet.

Jeg hadde aldri valgt den selv. Jeg har en neonate som jeg er strålende fornøyd med.

Strøm på tlf er vell noe vi alle er avhengig av å ha med eller uten nabby app ;)

Strøm på tlf er vell noe vi alle er avhengig av å ha med eller uten nabby app ;)

Vel, ikke nødvendigvis. Jeg har ofte ikke strøm på telefonen, glemte å lade feks..(det hadde også skjedd hun i barselgruppa, ergo ingen babycall på henne da).

Vi har den, er veldig fornøyd med den :) Liten og kjekk å ha med seg :) (og her er det alltids en telefon eller en Ipad som har strøm ;) )

Kan man laste ned appen på flere smarttelefoner og nettbrett til samme Nabby enhet?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi har den og er veldig fornøyd. Ja, man kan laste ned appen på forskjellige enheter. Vi har den på begges mobiler pluss taben.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp