Nabbiperler til 3 åring, store eller små?

Små:) Mine har aldri brukt de store perlene, gikk rett på små som 2-åringer:)

|Frosken| skrev:
Ble veldig nysgjerrig jeg, hva er det?

Vanlige rørperler som perles på brett:)

Vi har store og små, og han liker de store. Med de små liker han bedre å helle de fra boks til boks. (Han arvet mine fra jeg var liten. Ja, jeg vet. Mamma har spart på ALT! Og der var det mange bokser med forskjellige farger)

Kommer nok litt an på. Min 7 åring liker fortsatt de store best, mens min 5 åring liker de små

Vi har kun hatt små og jenta vår fikk vel rundt 2-3 års alderen. Minste er 2,5 no og perla masse med små :)

Her ble det kjøpt inn store perler når hun var ca 2,5 år. Interessen var laber. Så gikk det noen måneder og hun begynte på storbarnavdeling. Og første dag på ny avdeling, så satte hu seg ned og perla som hun aldri før har gjort med SMÅ perler. Jammen, sto vi forundra igjen vi foreldrene. Og jeg ser at hun kan sitte og perle litt lenger med de små perlene :)

Han er veldig tålmodig, og liker godt slike bordaktiviteter når vi er inne. :) Så kanskje vi skal prøve oss på små perler. :) Har ikke kommet på å spurt i barnehagen.

detnyenicket skrev:

|Frosken| skrev:
Ble veldig nysgjerrig jeg, hva er det?

Vanlige rørperler som perles på brett:)

Vi har store og små, og han liker de store. Med de små liker han bedre å helle de fra boks til boks. (Han arvet mine fra jeg var liten. Ja, jeg vet. Mamma har spart på ALT! Og der var det mange bokser med forskjellige farger)

Ååå, haha, Aldri hørt det navnet før, kaller de bare Hama-perler jeg :p

Min gutt byttet til små perler da han var ca 3,5år.

Back
Topp