Naar vannet gaar????

Yvonne_83!

Flørter med forumet
Hvor mye er det egentlig som kommer??? Blir man staaende i en dam eller er det bare litt av det som kommer?? Kan man ikke merke at det gaar??

Tror det er forskjellig fra person til person.
"dytter"

Veldig individuelt, noenganger mye andre ganger lite. Noe kommer som å ha tatt ut proppen på et badekar andre ganger sildrer det bare så en tror en tisser på seg. 

Dersom det blir rift langt opp på "posen" så blir det ikke noen dam, for da bare siver vannet ut litt og litt.. Men dersom riften kommer lenger nede, nærmere åpningen så kan det komme som et splash! [:)] Det var i hvert fall denne forklaringen jm ga til meg når jeg spurte om det[:)]

vet ikke jeg.. her gikk det ikke.. men ble tatt da jeg hadde 8 cm

Kan komme litt og litt eller som en elv.. Det siste skjedde med meg sist, ingen tvil om at det var vannet som gikk[:)]

Har mye å si om hodet er festet eller ikke... Hvis det er festet, er det ikke så mye som kommer. Men hvis det ikke har festet seg, kommer det en større mengde...

ORIGINAL: Yvonne_83!

Hvor mye er det egentlig som kommer??? Blir man staaende i en dam eller er det bare litt av det som kommer?? Kan man ikke merke at det gaar??

oi oi oi, er det noe på gang eller? Vibeke lurer her[;)]

ORIGINAL: Loo

ORIGINAL: Yvonne_83!

oi oi oi, er det noe på gang eller? Vibeke lurer her[;)]

:)
Neida! :) ikke enda! Men du kan si at Tye e veeeeldig nervos for sofaen! :)

Hos meg dryppet det bare. Dryppet i ambulansen, men fikk en sånn greie å sitte på. Syns egentlig det var lite som kom ut, men hadde ikke lite fostervann i følge ul heller.

Første fødsel min startet med vannavgang..hodet VAR festet. Jeg kjente et lite nykk i underlivet (som en propp som løsnet) og det var som et splæsj ja... nesten alt kom på en gang. Riene startet etter ti minutt. Jeg hadde murret litt hele dagen i forkant. Jeg var ikke i tvil om hva som skjedde [:)]

Venninnen min gikk å smålakk over en god uke, og det ble ikke oppdaget før ved fødselen at hun nesten ikke hadde fostervann igjen, hun merket/skjønte ikke at det var fostervann..

Back
Topp