NAAAM

Kriistin

Betatt av forumet
Var på rema 1000 idag å handlet inn til påsken[:D] Jeg er super opptatt av å ha frukt i huse,for jeg får alltids kick på det.. Så hadde de noen jordbær der,ikke norske seff.. Men tenkte at jeg kunne prøve de siden de bare kostet 20 kr..
Så nå har jeg nettopp spist jordbær og dyppet de i smeltet sjokolade[:D] Å NAAAAAM det var farlig godt[;)] hehe
Gleder meg til sommer og sol nå ja[:)]

ååhh, nam nam... :)

men mener å ha hørt at man ikke skal spise jordbær når man ammer? Så vi får kose oss med det nå, før babyene kommer! :)

ORIGINAL: Windy
men mener å ha hørt at man ikke skal spise jordbær når man ammer?

Iiiik!! Hvordan skal jeg overleve heeele sommern uten jordbær!? [X(]

HVA?? åååh neei..
Får vell prøve meg litt frem når den tid kommer[:D] Syns det er så innmari mye man ikke skal spise,men tror egentlig man bare får prøve seg litt frem.. Ingen er like[:)]

Vi har også spist jordbær idag med melk og masse sukker! Hehe, var ikke som de norske gett...så får prøve oss frem med norske bær til sommeren om lillefrøken tåler at jeg spiser det eller ikke med tanke på magevondt [;)]

Ja naaaam[:)] Vi får prøve oss frem til hva babisene tåler[:D]
Uff,merker det blir veeeeldig mye spising når man er hjemme en hel dag.. Er helt sprengt i magen nå[:'(]

hehe.. Ja,blir fort sånn[:D]
Men er så ekkelt å spise for mye, blir så kvalm og uggen resten av dagen[:'(] Tror ikke jeg har plass til så mye mat i magen lengre[:'(] hehehe

åh[:)] det hørtes godt ut [:)]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

ORIGINAL: Windy
men mener å ha hørt at man ikke skal spise jordbær når man ammer?

Iiiik!! Hvordan skal jeg overleve heeele sommern uten jordbær!? [X(]
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Back
Topp