Nøytrale babyklær?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Noen med tips til fine klær i nøytrale farger?hvor har dere kjøpt det?
vi vet ikke kjønnet på babyen,og jeg kunne tenkt meg og handlet litt klær,men da i nøytrale farger :-) har jo litt ett de to andre,men aller mest blått eller rosa. Gjerne farger som lar sg kombinere med blått/rosa,så vi kan supplere med de fargene når vi ser hva vi får ..

Hva med mint/lime grønn, berge, hvit?:)
De fargene kan kansje gå fint sammen med rosa og blå :)

*sender fra pipe-gjøken*

Jeg har ikke visst kjønn med de to andre, så kjøpte nøytrale klær. Da handlet jeg bare på vanlige butikker :) Feks h&m, barnas hus osv.. Har knapt sett på babyklær ennå denne gangen..

Vet ikke, har sett etter litt jeg og selv om vi vet kjønn, men alltid er det et blått tog eller ei rosa krone på det :p

Veldig vanskelig å finne nøytrale klær... Har leita sjøl så va rimelig gla da dem sog kjønnet på UL før da kunne vi kjøpe noe :)

Men hvit sparkebukse kan jo kombineres me alle farger, men da er du jo avhengig av å ha det ellers kan du finne gul, mintgrønn eller beige å ha til!

Jeg syns brunt er knallfint med rosa og blått. Så det er en interessant unisex-farge :)

brunt, grått og beige er flotte farger og kombinere med :) Jeg har sett en del sett som har hvit base og med brune pinnsvin eller grønne frosker på, dette passer jo fint til begge kjønn.

Lindex og H&M har mye flott!

Jeg derimot har havnet HELT i rosafella.... herremin... jeg som også hadde planer om å holde meg til nøytrale duse farger... jeezez!

Når babyen er født blir det nok etterhvert ganske rosa (eller lilla !!!) /blått preg over det ;)

Har sett endel på H&M lindex og cubus. Vet ikke kjønn jeg heller viste ikke sist gang heller så jeg kjøpte i off hvite brunt og beige og litt i grå farge. Gikk kjempe fint å kombinere med blått seinere. Skal gjøre det samme denne gangen også.

Har kjøt 1 blå bukse da;) da jeg fikk skikkelig guttefølelselaughing7

Back
Topp