Nøytral vaskemiddel

Elisaban

Glad i forumet
Altså merket nøytral eller neutral eller hvordan det skrives.
Er det noen andre som opplever at nesten alt pulveret ligger igjen i seige klumper i doseringskammeret på maskinen etter vask?
Lurer jo liksom på om det i det hele tatt blir brukt no vaskemiddel på vasken..
Jeg har et annet vaskepulver også, et billigmerke som jeg bruker på våre klær og men det fungerer helt normalt.

Jeg vet at mamma har slitt en del med det. Hun bruker kun det vaskemiddelet pga allergi og hun banner ofte når hun vasker klær. Men hos dem er det litt dårlig vanntrykk siden de bor ganske høyt opp i forhold til hovedvann ledningen,så vet ikke om det kommer av det[8|]

ORIGINAL: Katrineisabell
Men hos dem er det litt dårlig vanntrykk siden de bor ganske høyt opp i forhold til hovedvann ledningen,så vet ikke om det kommer av det[8|]

Det samme hos oss også. Og vi opplever ofte at litt pulver ligger igjen.
Men det jeg gjør er å helle pulveret litt lenger frem i doseringskammeret, og ikke ta så veldig mye vaksepulver. For tror også at noenganger blir det for mye pulver.

Okei, da skal jeg prøve det.
Men det som er så rart er jo at alle andre pulver jeg har brukt på samme maskinen ikke er sånn.

Det er veldig rart at det skal bli sånn[&:] Men vi hadde det sånn en gang jeg kjøpte sånn stor Omo i sverige. Der satt alt seg fast og blei seigt så vi måtte kaste pulveret.
Prøv og ta litt mindre i kammeret og lenger frem som Windy sa[:D] Det burde vel funke vil jeg tro

jeg brukte det da jeg venta minsten og jeg slet med akkurat det samme. Jeg ga opp og gikk over til blenda sensitiv. Fungerer kjempe bra her i huset.
Har vaska alle babyklæra til ho som snart kjæm med det så her kommer jeg nok til å fortsette å bruke det.

javel, men da blir det vel blenda sensitiv her også etterhvert tenker jeg. Får se om jeg får brukt opp det andre klumperiet her med de tipsene jeg har fått av dere først da.
Tusen takk, det er så kjekt å ha en hel gjeng å spørre[:)]

ORIGINAL: skoje

Elles så kan du bruke vaskeball istedet for å ha det i doseringskammeret [;)]

Hmm, ikke dumt..

vi bruker blenda sensitive og der har vi ingen problemer =) men har ikke prøvd neutral, men bruker neutral sin tøymykner=)

Jeg har brukt blenda sensitiv på babytøyet og der ble også pulveret liggende igjen i kammeret som en stor klump. Har aldri opplevd det med omo.

ORIGINAL: Windy

ORIGINAL: Katrineisabell
Men hos dem er det litt dårlig vanntrykk siden de bor ganske høyt opp i forhold til hovedvann ledningen,så vet ikke om det kommer av det[8|]

Det samme hos oss også. Og vi opplever ofte at litt pulver ligger igjen.
Men det jeg gjør er å helle pulveret litt lenger frem i doseringskammeret, og ikke ta så veldig mye vaksepulver. For tror også at noenganger blir det for mye pulver.

Mannen min og påstår det at når det samler seg vaskepulver i kammeret er det fordi jeg har brukt for mye... Du kan jo prøve med litt mindre og se om det hjelper. Ellers har Blenda også en uten parfyme som fungerer kjempefint [:)]

Back
Topp