nøytral følelse

Trillemor82

Forumet er livet
da er jeg på nett igjen her.. hatt en hektisk dag...

svigers kom å hentet julie, og hadde henne mens jeg var på
intervju. så kom dem tilbake, og fulgte malin på dans..

intervjuet følte jeg gikk ganske fint.. eller.. jeg har innmari
nøtral følelse da, for hvordan de tenker.. jeg fikk ikke noe inntrykk i
det hele tatt.. men.. jeg følte at vi hadde en god kjemi, jeg skravla og skravla
men.. det er en lang prosess. Det var dette intervjuet, i neste runde er det et intervju til, så er det
perstest, og deretter et tredje gangs intervju.. vi er visst mange søkere, og
jeg er den eneste uten relevant erfaring etter som jeg skjønte på dem.. [&:]
så jeg skjønner jo at sjansen er liten, men....... jeg er sjeleglad for at de ville
ha meg på intervju, så får vi se om jeg kommer inn.. jeg syns iallfall de var innmari hyggelige[:D][:D] og jeg slappet godt av der inne.. så det var deilig!![:)]

Om du føler at du slappet av under intervjuet så bør det bety at de hadde en god følelse for deg - jeg krysser fingrene for at du snart kalles inn til intervju nummer to!!

jeg slappet veldig av, og følte vi hadde en god tone, men
jeg vet jo ikke om de likte meg.. haha.. for jeg ekke så god på
å tolke signaler..

men hun avsluttet med å si at erfaringen på papriret telte mindre enn
personlig kjemi.. sååååå det er jo lov å håpe at vi connecta..

men de skal bruke lang tid på dette her da, så om jeg går hele veien
får jeg ikke noe beskjed før langt uti februar.. men men

uansett. jeg er en erfaring rikere når det gjelder intervju,
og er overlykkelig for at jeg i det hele tatt ble vurdert![:)]

Jeg har vært sååå spendt!!![:D] Bra du har en så pass god følelse da. Så krysser jeg fingrene for at du kommer til neste steg[;)]

Det er jo bra at dere pratet lett sammen, så krysser vi fingrene for at det er nok.[:)]

Krysser fingrene for at de vil ha deg med videre!!!
Er så spent på hvilken type jobb dette er! hørtes spennende ut!

Jeg krysser fingrene for deg! Blir spennende å se hva jeg skjer framover! Jeg heier på deg i allfall. Tipper at intervju-antrekket gjorde susen[;)]

ORIGINAL: monicabebe

Jeg krysser fingrene for deg! Blir spennende å se hva jeg skjer framover! Jeg heier på deg i allfall. Tipper at intervju-antrekket gjorde susen[;)]

haha.. ja.. jeg tror også det.. om jeg kommer på nbeste intervju må vi handle igjen.. men jeg kjøpte lilla skjerf i ski i dag da.. [8D] så klarte ikke stole på det orange[8D][:D]

Dette hørtes jo lovende ut!!
Krysser fingerne for at snart skal på intervju igjen!!
You go girl!!

ORIGINAL: Trillemor82

haha.. ja.. jeg tror også det.. om jeg kommer på nbeste intervju må vi handle igjen.. men jeg kjøpte lilla skjerf i ski i dag da.. [8D] så klarte ikke stole på det orange[8D][:D]

hehehe...du altså! Det oransje var knallfint til håret og huden din. Så det bør du kunne gå med sånn ellers!

ORIGINAL: Trillemor82

hehehe...du altså! Det oransje var knallfint til håret og huden din. Så det bør du kunne gå med sånn ellers!

ja, sånn ellers syns jeg det var fint.. så jeg kommer til å bruke det.. men jeg var så usikker i denne situasjonen... og ejg er egentlig glad jeg ikke tok det.. for de var ganske formelt antrukket... i dress og hun andre i rent sort.. [:)] men neste gang kanskje... [:)]

Det er iallefall godt du ikke sitter igjen med en dårlig følelse...[;)]
Er sikker på at de likte deg siden de fikk deg til å slappe av og at det gikk så greit.
Du kommer sikkert videre [:D]

Back
Topp