Er så innmari harde skorper på hjembaktbrødet vårtOkeyvar barnehagen som begynte med skorper her..og de spurte om hun kunne få det på nista, for hun ble ferdig med brødskivene omtrent før de andre fikk begynt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så innmari harde skorper på hjembaktbrødet vårtOkeyvar barnehagen som begynte med skorper her..og de spurte om hun kunne få det på nista, for hun ble ferdig med brødskivene omtrent før de andre fikk begynt
![]()
Okeyvar barnehagen som begynte med skorper her..og de spurte om hun kunne få det på nista, for hun ble ferdig med brødskivene omtrent før de andre fikk begynt
![]()
Er så innmari harde skorper på hjembaktbrødet vårtnesten som kavring
så jeg skjærer den av men legger den sammen med resten av maten, så gnager hun den i seg og spiser brødet for seg
![]()
Her er alle måltider i barnehagen inkludert, så jeg trenger bare gi ham en melkeflaske på morgenkvisten og hive oss på dør, så får han frokost når han kommer i barnehagenTakk og lov! Jeg er så dårlig på niste
![]()
Så deilig! Her har dem niste til lunsj.. også "får" dem frokost av bhgenblir ganske kjedelige nister her..for Liana vil bare ha leverpostei og skinkeost/baconost..og av og til smør med gulost.. hun spiser makrell i tomat om hun får spise av brødet til pappan
haha..
Hehe de er snodige disse små
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei peanøtter holder vi oss unnaJeg gir min gutt nøtter, og har gjort det en stund. Baker mye med mandelmel, har nøtter i frokostblandingen jeg lager til barna. Han får også smake litt hakkete nøtter til snacks. (Han får ikke peanøtter)