Nøtter mot halsbrann

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
En av legene jeg var hos ifbm halsbrann foreslo å spise nøtter. (Jeg fikk resept på ett eller annet, men det funka dårlig). Prøvde å spise litt nøtter nå pga halsbrann, og det gav seg faktisk. Hvorfor prøvde jeg ikke tidligere.
 
Virka ikke på meg, men så bra det funker litt! Her var resept redningen og jeg har allerede glemt hvordan det var å ha halsbrann, knappe fire uker på medisin. Herre fred så digg.
 
Love Hearts har jeg også sverget til!:love017 Prøvde også nøtter, men det ble altfor tørt for meg. Heldigvis har det gitt seg for det meste så slipper å knaske på det for mye :laughing002
 
Så bra at det fungerte for deg :)
Love hearts var også min redning:hilarious:
 
Her er det tabl som funker,men hjelper også veldig med melkeprodukter som is eller yoghurt. Blitt en del pinup på kveldene.

Hjelper også å styre unna sterk og kraftig mat,men ikke alltid like lett;).
 
Novaluzid er en syrenøytraliserende som funker bra for meg når jeg kjenner halsbrann! Anbefales virkelig. Det er tyggetabletter med mintsmak, kjøpes på apoteket og er trygg for gravide :happy:
 
Ingenting funker på meg denne gangen. Nøttene fjernet det i en time eller to da :)
 
De verste gangene trenger jeg novaluzid, men nå har halsbrannen roet seg veldig de siste ukene så det har vært tilstrekkelig med melk eller Biola. Mandler skal være bra så kan også tenke meg at mandelmelk hjelper på ;)
 
Så lurt! Skal prøve her. Ellers bruker jeg Gaviscon, det hjelper veldig. Jeg trodde at banan kunne hjelpe fordi det er så mildt etc,men det får jeg skikkelig halsbrann av!
 
Omeprazol Pensa på resept sier jeg bare... Halleluja!
 
Så lurt! Skal prøve her. Ellers bruker jeg Gaviscon, det hjelper veldig. Jeg trodde at banan kunne hjelpe fordi det er så mildt etc,men det får jeg skikkelig halsbrann av!
Banan er det værste! Jeg trodde også det :p
 
Back
Topp