nøstebarn

Hanne Panne

Gift med forumet
er de store i str?tenkte jeg skulle bestille ullfleece dress til snuppa og pysjamas i ullfrotte.. hu er lang,så tenkte 98 passe i begge to? eller er de små/store i str? noen som hvet?

jeg vet ikke, men dytter litt for deg

nei, syns ikke d. iallefall ikke etter de er vasket[:'(]

men syns ikek de er store jeg altså!

både og - ullfleece jakkene f.eks er store, men ulfrottee pysjamasen er akkurat.....der hadde jeg heller kjøpt de store.....koster så mye penger!

ORIGINAL: Buble

både og - ullfleece jakkene f.eks er store, men ulfrottee pysjamasen er akkurat.....der hadde jeg heller kjøpt de store.....koster så mye penger!

sign[:)]

da blir det 98.. for 104 blir kanskje litt for stort?[8|]

ORIGINAL: Hanne Panne

98 tror jeg er bra. kjøpte 98 selv, og den er ganske for stor, men da passer den i hvert fall ett par år[:)]

Jeg hadde nok kjøpt 104, men jenta mi er laaaang og vokser som et uvær[:D]

ORIGINAL: *Emma08*

98 tror jeg er bra. kjøpte 98 selv, og den er ganske for stor, men da passer den i hvert fall ett par år[:)]

huff, vanskelig det her..
lang er emma da?

målte snuppa,var 92 høy..så hvis enn legger på 10-15 cm som nøstebarn anbefaler..skal jo 104 passe best,så ble 104 [;)]

snuppa her er 91 cm. Og her har du bilde av str 98 på. Jeg ville tatt større...men de hadde ikke større i den fargen. [:)]

målte snuppa,var 92 høy..så hvis enn legger på 10-15 cm som nøstebarn anbefaler..skal jo 104 passe best,så ble 104 [;)]

Med nøstebarn gjør det ikke noe om det er litt stort! sitter godt likevel! Jeg kjøper alltid stort, så kan hun bruke det lenge(er jo så dyrt[8D])[:)]

herlig snuppe du har[:)]
bestilte 104..så får håpe hu ikke drukner i de [;)]

ORIGINAL: schnuppaluppa

snuppa her er 91 cm. Og her har du bilde av str 98 på. Jeg ville tatt større...men de hadde ikke større i den fargen. [:)]

Kjøpte den samme fargen i str 98 til tulla i høst! Ville egentlig kjøpe i 104, jeg og, synd det ikke var mer i den fargen[8D]

forstod på nøstebarn sine sider at det var bare fargen skifer som var 104 i str [;)]

forstod på nøstebarn sine sider at det var bare fargen skifer som var 104 i str [;)]

Jepp...bare skifer som er i 104, hadde jeg vært praktisk så hadde jeg kjøpt den med tanke på neste mann...[8D] Men får kjøpe den til neste år. [:D]

Nå håper jeg virkelig mi passer 92 enda - når jeg ser alle dere har 98 [&:] Men nå er jo mi litt lav da.. *håpe og må prøve i morra!*

ORIGINAL: KathMor

Nå håper jeg virkelig mi passer 92 enda - når jeg ser alle dere har 98 [&:] Men nå er jo mi litt lav da.. *håpe og må prøve i morra!*

Snuppa mi på 92cm passer fremdeles i 92. Men den er knapp da. Så vi må kanskje ha ny i løpet av vinteren..[;)]

er forskjell på ungene.. emma er vel 88 cm, og hun druknet nesten i str. 38.
[:)] men er jo bare å prøve å sende tilbake om den ikke passer[:)]

Back
Topp