Nøstebarn - ullfleece eller ullfrotte?

gutt09jente11

Forumet er livet
Genser og bukse til en 3 åring i barnehagen.

Hva skal jeg velge, og hvilken størrelse. Skal brukes under dress i barnehagen, hva er mest holdbart? 

Ullribb. Desidert det beste. Sitter fint på så det blir ikke klumpete, også er det veldig tøyelig og kan gjerne brukes i 1-2 år!! 

Men er de like varm? Har flere ulldresser fra Janus og Name It, så trenger noe som er litt tykkere og varmere...

En gutt i bhg som har ullribb, men syns ikke den ser like varm ut..

Men er de like varm? Har flere ulldresser fra Janus og Name It, så trenger noe som er litt tykkere og varmere...

En gutt i bhg som har ullribb, men syns ikke den ser like varm ut..

Mini brukar ullribb fra Nøstebarn, men det brukar han mest som vanlege kle. Alstå strømpebukse og ullribbukse inne, brukar det ute på dagar som ikkje er så kalde. Ute når det er kaldt brukar han ullfleece dress under vinterdress eller regnkle.

Anbefalar nøstebarn på det varmaste. Er veldig fornøyd med både dressar og andre kle. Dei er veldig gode i str, kan brukast lenge. Mini var str 80-86 i fjor på denne tiden, no er han 92, og brukar fremdels dei samme kleda fra Nøstebarn som i fjor.
Spesielt ullribb er veldig greie. Dei kan brukast veldig lenge. Me har ei i bukse i str 92, den brukte han fra han var str 80 og kan sikkert bruka den til han er minst 98, kanskje 104. Den er høg i livet og kjempefin både med oppbrett og uten :o))

gutt09jente11 skrev:
Genser og bukse til en 3 åring i barnehagen.

Hva skal jeg velge, og hvilken størrelse. Skal brukes under dress i barnehagen, hva er mest holdbart? 

Ullfleece fra nøstebarn,er fantastisk varmt og deilig på.Litt tøyelig også.Anbefales :-)

Hun kommer til å holde varmen med ullfleece.Jeg kjøpte et sett i fjor til minstemann.

Datteren min har ullfleece dress fra nøstebarn, den er knallgod! Kjøpte den stor i fjor, 98, så den passer nok denne vinteren og. Hun er snart 2,5, men lang. Skulle jeg kjøpt ny nå, hadde jeg tatt 104. Den er god å bruke bare som den er på tørre dager vår og høst og :-D

Ullfleece er det varmeste, så ullribb. Ullfrotte er mye tynnere, mer som janusdressene.

Anbefaler ullfleece på det sterkeste. Den er god og varm, og kan brukes lenge. Jeg bruker den masse til min ettåring!

Da satser vi på ullfleece, for det er noe varmt han trenger. :) Har nok av alle andre ulldresser. 

Og ja, har hatt mye vanlig tøy fra nøstebarn, kjempe fornøyd :D

Oonagh skrev:
Ullribb. Desidert det beste. Sitter fint på så det blir ikke klumpete, også er det veldig tøyelig og kan gjerne brukes i 1-2 år!! 

signerer denne!

Back
Topp