nøstebarn til nyfødt

Hanne Panne

Gift med forumet
skal kjøpe sånn deilig ullfleece dress til minstemann og han er jo ventet på nyttårsaften og da er det jo skikkelig vinter...
så jeg funderte på dressen i str 62-68 (0-6 mnd)
hvis noen har denne str er den stor evt liten i str?
for 50-56 (0-2 mnd) blir litt lite fant jeg ut
og 74-80 (3-12) blir litt i størstelaget

han er nok ganske gjennomsnittelig, kanskje bitte litt lenger [;)]

kath la jo inn bilde av isabelle i sin 62/68.. hun svømmer jo! vet ikke om hun er det ennå men kipt om det blir april før han passer den. 

ORIGINAL: TauZa

kath la jo inn bilde av isabelle i sin 62/68.. hun svømmer jo! vet ikke om hun er det ennå men kipt om det blir april før han passer den. 

mm.. men 50-56 virker jo så veldig lite..

hmm ja.. spørs jo når du vil den skal passe da.

de første 6 ukene eller fra 6 uker til 3-4 mnd ca.

ORIGINAL: TauZa

hmm ja.. spørs jo når du vil den skal passe da.

de første 6 ukene eller fra 6 uker til 3-4 mnd ca.

hehe, fra begynnelsen av januar til det ikke er kaldt lenger...april eller noe [8D][;)]

Hahah - mi svømmer godt ja - stor i str!! [8D] MEN gull, armene stikker ikke ut så ikke krise om jeg glemmer votter, samma med beina - varm og god da fotene er godt pakka inn i dressbeinet hihihi [8D]

Her er hun [:)]

helt herlig[:)]
men ser netsen ikke ungen jo [:D][:D]
og det var str 62-68?
redd jeg ikke finner babyen min hvis jeg tar den str...[8D] vanskelig dette her asså...

Jepp, den er stooor [8D] Men jeg ville jo ha en som passa hele vinter jeg da, så til hun var 6 -7 mnd... Men du før Januar? Og da skal den vare kanskje til April? 4 mnd.... hmmmm..... Hadde kanskje safet på 62/68... Men nå har jeg ikke sett en 50/56 og de ER store i str.. hmmm.... Får du store eller små barn?? [8D]

ORIGINAL: KathMor

Jepp, den er stooor [8D] Men jeg ville jo ha en som passa hele vinter jeg da, så til hun var 6 -7 mnd... Men du før Januar? Og da skal den vare kanskje til April? 4 mnd.... hmmmm..... Hadde kanskje safet på 62/68... Men nå har jeg ikke sett en 50/56 og de ER store i str.. hmmm.... Får du store eller små barn?? [8D]

hehe, akkurat passe... tenker han er omtrent 3500 og kanskje 52 lang eller noe

ORIGINAL: Hanne Panne

ORIGINAL: KathMor

hehe, akkurat passe... tenker han er omtrent 3500 og kanskje 52 lang eller noe

Da ville jeg personlig valgt strl under..[:)] syns alt fra nøstebarn er stort i størrelsen[:)]

Back
Topp