Nøstebarn pysj og koking

bettand

Forumet er livet
Kan nøstebarn ull kokes? I så fall hvordan gjør dere dette og bruker dere evt såpe i det da?? Ja jeg vet, mange rare spørsmål...Storejenta hadde omgangssyke og spydde ut pysjene sine nemlig

Ring en nøstebarnbutikk og spør. De er veldig behjelpelig med vasketips for å bevare ulla best mulig. 

Hyppolyta skrev:
Ring en nøstebarnbutikk og spør. De er veldig behjelpelig med vasketips for å bevare ulla best mulig. 

De mente jeg kunne koke det, men dama jeg snakket med hadde aldri kokt ull selv da... Så håper ullen ikke krymper...

bettand skrev:

Hyppolyta skrev:

De mente jeg kunne koke det, men dama jeg snakket med hadde aldri kokt ull selv da... Så håper ullen ikke krymper...

Har ikke kokt ull fra nøstebarn. Men ull krymper ikke av varmen i selg selv. har kokt masse annet ull. (er varmen i sammen med bevegelser i maskine som gjør at det krymper)

Ariana skrev:

bettand skrev:

Hyppolyta skrev:

Har ikke kokt ull fra nøstebarn. Men ull krymper ikke av varmen i selg selv. har kokt masse annet ull. (er varmen i sammen med bevegelser i maskine som gjør at det krymper)

What she said :)
Så lenge du ikke rører rundt og rundt og rundt mens det koker går det bra :)

Og jeg ville kokt først, så kjørt en ullvask med såpe etterpå.

Back
Topp