Nøste77!!!

Snart2!!

Glad i forumet
Var nettopp inne på facebook...

Er det lov å si GRATULERER??????????????????????????????

EDIT: jeg håper jeg ikke bommer totalt på fjøla her nå[8D]

Siden andre gratulerer på fb, så må jeg også si

GRATULERER SÅ MYE

Endelig er katta ute av sekken, så å si - har gått og smilt og tenkt på dere i hele dag, håper dagen ble fantastisk og at dere får et langt og lykkelig liv sammen (og at dere snart får en lillesøster eller lillebror til Linnea)

GRATULERER MED DAGEN!!!

Gratulerer så mye!!! Til lykke med dagen og ekteskapet. Jeg også krysser fingrene for at det kommer en liten baby inn i livene deres snart så lykken blir komplett.[:)] Stor klem fra meg.

Gratulerer så mye[:D]

Gratulerer med ekteskapet[:)]
Håper dere hadde en fin dag i går, håper vi får se bilder

Gratulerer så utrolig mye, Nøste77! Ønsker deg og din kjære all mulig hell og lykke - og enda flere små, tassende føtter[:D]

Gratulerer så mye!!! Så kjekt![:D]

Å nei da du! Bomma ikke på fjøla i det hele tatt [;)][:D]

Vi gifta oss på tinghuset i byen igår kl. 15.15.
Mi søster var min forlover
Under vielsen var det oss, Linnea, forlovere, mamma og min svoger.
Dommeren var kjempekoselig, og alt var over på under 10 minutter [;)]
Linnea var sååå fin i kjolen sin ....som jeg satt og sydde til klokka var
halv 1 natt til mandag [;)]

Etterpå var vi på Big Horn å spiste god middag [:)]
Da var pappa og kona der og.
Vi fikk et eget lokale der vi fikk sitte helt alene å kose oss [:)]
Da vi var ferdig å spise, så tok pappa regninga, for den skulle han og mamma ta [;)]

Så dro vi hjem til oss for å spise kake.
Da kom de to siste søstrene mine, mannens ([:D]) bror og en svoger til.
Og da var det spennende med gaver!!!
Ble jo ikke så mange igår, da de fleste ble tatt helt på senga [;)]
Men vi skal få varmepumpe av mamma og pappa. Vi fikk gavekort på Elkjøp av søss og familien.
Vi skal ha ny komfyr, så det er bra! Tror vi får mer gavekort der og [;)]
Fikk 1500,- i gavekort på senteret som skal brukes på nye dyner av mannens forlover,
og så fikk vi 25000,- av svigermor [:D]
Idag kom han hjem med sentrumsgavekort på 500,- fraa kolegaer, og på 3000,- fra ledelsen [:D]

Så nå ligger vi godt an til oppussing, maling av huset og ny terrasse
Og så er det visst en gave fra søss til meg som ho ikke hat fått kjøpt enda... spennende [;)]
Men jeg har en liiiiten anelse da [:D]

Når gjestene var gått, og klokka var FØR 24, ja da var det rett i seng på oss!
...og vi bare SOVNA!!! Skikkelig romantiske vi ja [;)]

Men nå er det bare deilig å vite at jeg er kona til mannen i mitt liv

Bildene kommer og, men ifølge kameraet mitt så sletta jeg de i stad da jeg skulle overføre de [:(]
Men nå holder mannen på å finne de tilbake igjen, men det er visst maaaaaaaange bilder der,
så dette tar tid [&:]
Men de kommer så fort jeg har tilgang på de igjen.

Dere har fått utrolig mye flott da! Det høres ut som om dere hadde en kjempefin dag på en ikke helt alminnelig tirsdag.[:D] Jeg vil anta at dere har tjuvstarta med tanke på bryllupsnatten uansett, så hvorfor ikke?

Høres ut som om dere hadde samme bryllupsnatta som oss..dere har et helt liv å ta det igjen på, så det gjør vel ikke så mye. Koselig å høre om dagen deres, og så håper jeg virkelig at dere klarer å få frem bildene dine igjen!!

Hører ut som en helt fantastisk dag, kunne ønske noen ganger at vi valgte den løsningen.

ORIGINAL: namba

Gratulerer så mye!!! Til lykke med dagen og ekteskapet. Jeg også krysser fingrene for at det kommer en liten baby inn i livene deres snart så lykken blir komplett.[:)] Stor klem fra meg.

Back
Topp