Nøsste...........

VilSåGjerne

Forumet er livet
hvordan gikk det med sprøytene i dag?

ORIGINAL: *Levende Lys*

hvordan gikk det med sprøytene i dag?

Det gikk kjemmpe fint[:D].....Det var ingen ting å grue seg for. Neste fredag 6 juni,er det ultarlyd. Jeg gleder meg og. Spennene tid[:D] Lykke til med stikkinga du og * Lvende lys* du begynner vell med stikkinga i dag? Og lykke til alle som holder på med spraying,stikking,uttak,innsetting,ruging og di som bærer på ett frø. Tror vi er ganske mangen som skal ha forsøk nå i juni.

ORIGINAL: Nøsste

Det gikk kjemmpe fint[:D].....Det var ingen ting å grue seg for. Neste fredag 6 juni,er det ultarlyd. Jeg gleder meg og. Spennene tid[:D] Lykke til med stikkinga du og * Lvende lys* du begynner vell med stikkinga i dag? Og lykke til alle som holder på med spraying,stikking,uttak,innsetting,ruging og di som bærer på ett frø. Tror vi er ganske mangen som skal ha forsøk nå i juni.

det var bra[:D] sist gang hadde jeg vondt hver gang jeg tok den,men det går jo over etter en stund.
men i dag starter jeg på nytt, gruer og gleder meg[:D] jeg skal på ul 5 juni[:D]skulle egentlig ha 6 men der jeg går til kontroll er de stengt om fredagene[:)] så en dag før skal eg[:D]tihi

Spennane....Krysser fingrene. Nå skal jeg og mannen min ha norske jorbær i varmen. Herligt[:D]mmmmm

Back
Topp