Nøsste!

snopeguri

Elsker forumet
Hei!
Ser du hører til i Haugesund? Det er der vi også har søkt.. er vel sikkert 1.5 uker siden søknaden ble sendt.. når hørte dere fra de? Altså, hvor lenge gikk det fra søknaden ble sendt til dere fikk brev? Vi er så spente...[:)] Håper også at vi får det før sommeren..vet du når de stenger?

Lykke til!

[:)]Søknaden blei sendt i desemnber. Så tro jeg at jeg fikk svar i jan/feb. Så det var lang ventetid da. Ble 4 mnd før jeg var på samtale. Håper det er noe ledig så dere slipper og vente så lenge. Jeg tror di har stengt hele juli. Veldig koselige folk di som jobber der. Du føler deg velkommen! Lykke til[:)]

Å, så lenge? Vi valgte Haugesund fordi gynekologen vår sa de bare hadde 6 ukers ventetid..
hører egentlig til i Bergen....godt å føle seg velkommen ihvertfall! Spesielt siden vi må pendle[:)]

Det kan jo vær att ventingen er kortere nå. Siden min søknad ble sendt rundt juletider osv. Kan vær det var mangen som stod i kø osv. Jeg og må pendle ganske langt. Så det er veldig fint når helsepersonellet er så hyggelige![:)] Lykke til

Back
Topp