Nødvendig å ta en test til?

1barnvilha2

Betatt av forumet
Jeg tok en test for 1 uke siden i går, og jeg har en del symptomer som ømme bryst, stikking nederst i magen, luft i magen og utflod! Men det er en tanke jeg har som ikke går sin vei.. at jeg vil ta en test til for å være 100%. Men så er jo den testen jeg først tok ganske så sikker. Og kjæresten mener det ikke er nødvendig i og med at jeg har symptomer.. Hva mener dere ?

Vedlegg

• IMG_5185.JPG
    IMG_5185.JPG
    723 KB · Visninger: 76
Jeg tok en test nå 2 uker etter forrige positive test, bare fordi jeg hadde en liggende og ville sjekke om den ble like sterk :)
Er du usikker så ta en ny test til, da vil du få roen i kroppen :)

Jeg tester daglig:hilarious::hilarious::hilarious:

Gjør hva du føler for.

Jeg har tatt maaaange tester. Testet daglig i over en uke etter første positive test (testet tidlig) og så et par ganger med lengre mellomrom etterpå. Tok siste idag 6+0. Nå føler jeg meg ferdig-testet.

Hvis du blir beroligget av å ta en test til, så gjør du det :-)

det er ikke nødvendig nei. ingen tvil om at du er gravid:) Men selv tok jeg tre tester

Gjør hva du føler for.

Jeg har tatt maaaange tester. Testet daglig i over en uke etter første positive test (testet tidlig) og så et par ganger med lengre mellomrom etterpå. Tok siste idag 6+0. Nå føler jeg meg ferdig-testet.
Er også 6+0 i dag :D Jeg tenker kanskje å ta den i morgen tidlig sånn at jeg får skikkelig svar i alle fall!

En venninne sa akkurat dette med at hvis det var beroligende å ta en test til så skulle jeg gjøre det men at det ikke var nødvendig :O så jeg vet ikke helt om jeg tar den i morgen. Men planen tror jeg er å ta den i morgen da! Er første gangen jeg er gravid også, da er det liksom litt ekstra nervepillende føler jeg :P

Hvis du har test liggende er det jo bare å ta den, hvis ikke er det waste of money :) å dette kommer fra en som har sløst penger på tester etter positiv test

Ja virker sånn da! Har egentlig ingen grunn til å ikke tro jeg er det da veldig mye tyder på det. Jeg er jo ikke kvalm eller noe da, men har jo en del andre symptomer :O
Nyt at du ikke er kvalm for det er helt forjævlig :p

Jeg testet daglig i over 2 uker, ofte flere ganger også! Har brukt nærmere 30 tester i forskjellige varianter og merker. Men jeg kunne bare ikke forstå at vi endelig var blitt gravid! Jeg tenker at om det hjelper deg, så tar du en test til. Det skal jo ikke være nødvendig, men på den andre siden så skader det heller ikke. Tvert imot så er det jo bare betryggende!

Nyt at du ikke er kvalm for det er helt forjævlig :p
Akkurat nå skulle jeg gjerne vært kvalm for jeg begynner å kjenne at bekkenet begynner å si ifra at det ikke er fornøyd. Jeg er gruppe instruktør på rumpe/lår time og jeg kjente at bekkenet klikket seg på plass nærmest når jeg gjorde "hip thust" så dette lover bra :P har hørt man kan få bekkenløsning eller låsning veldig tidlig i svangerskapet :P jaja

Jeg testet daglig i over 2 uker, ofte flere ganger også! Har brukt nærmere 30 tester i forskjellige varianter og merker. Men jeg kunne bare ikke forstå at vi endelig var blitt gravid! Jeg tenker at om det hjelper deg, så tar du en test til. Det skal jo ikke være nødvendig, men på den andre siden så skader det heller ikke. Tvert imot så er det jo bare betryggende!
Jeg tror jeg lar testen ligge! Jeg har så mange symptomer at jeg kan ikke annet enn å være gravid <3

Med mine to andre har jeg tatt et par tester, og så ikke tenkt mer over det. Nå har jeg tatt en test innimellom, men det er bare fordi jeg kjøpte en helt haug på ebay, og jeg må jo bruke dem en gang :P

Back
Topp