Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snappi
maten på sykehuset er ikke så ille... men fedrene får jo ikke noe, så jeg har bakt boller som ligger i fryseren, så skal vi ha med kjeks, bananer, corny (energi-barer) og sjokkolade.. samb har så høy forbrenning at han må spise hver 3 time, så det er greit å ha med litt proviant.. har faktisk vurdert å ta med real-turmat, for det er skikkelig godt, og så trenger man bare varmt vann... nudler blir man jo sulten av etter 10 min..
ORIGINAL: Miluna
Jeg har bakt rundstykker og tatt på masse godt pålegg og nå ligger de pent innpakket i bagen og venter på at vi skal dra [;)] tsss. Tror jeg skal ha med meg Ritz kjeks eller annen kjeks, kanskje sånn havrekjeks, oxo tar jeg med meg frukt og kasnkje no nudler... kjenner jeg meg selv rett så er ikke mat det første jeg kommer til å tenke på når jeg ligger der på sykehuset og venter. Men litt mat i magen må`n ha. Hvis ikke blir`n tom i hue - det har min mor sagt. [8D][:D]