Nærvepirrende uker..

Påatt

Elsker forumet
Nå går jeg inn i uke 7, for meg en nervepirrende uke. For ca 2 mnd siden så mistet jeg i SA i slutten av uke 7.

Håper det går bedre denne gangen. Er ikke annet å gjøre enn å krysse fingrene og håpe på at ting går bedre denne gange.

Sitter med en følelse av at de fleste SA skjer mellom uke 6 og 8.. og er vel der de fleste her på November 2010 er nå.. Er så nervepirrende å lese om alle som det ikke går veien for. Men det er jo bare realiteten. Livets harde realitet [:(]

Håper at flest mulig av oss kommer seg med videre de kommende ukene fremmover. Selv holder jeg iallefall pusten noen uker til..

*krysser fingrer, tær og bein*

skjønner godt hva du mener.. kjenner selv den følelsen, men i mitt tilfelle har jeg alltid mistet før uke 6, så jeg er på en måte kommet over det tidspunktet.

men  vi skal ikke miste fler her inne nå.. føler hele forumet tømmes[:(]

huff.. Jeg ønsker deg lykke til og hååååååper spiren blir sittende til den MÅ ut... *klem*

Kjenner jeg nesten må holde meg litt unna disse forumene.. er så mye elendighet å lese om.. Synes det er så urettferdig at mange skal oppleve å miste.. og synes at når man først har vært så heldig å bli gravid burde det ikke skje noe så forferdelig...  Jeg kjenner jeg blir veldig nervøs selv for at det skal skje noe.. Men vi må tenke positivt.. og håpe vi får et velskapt barn ut av dette..

[:)]

Ja absolutt viktig å tenke positivt!! [:D]

Glede oss over den lille som er inni magen, ikke ta sorger på forskudd.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Skjønner nervene sitter i spenn ja,skal krysse det jeg kan for deg,og resten av jentene [;)][;)]

Jeg også

Back
Topp