Nærvøse januarmammaer?????

Linka

Gift med forumet
Er det noen som begynner og bli nærvøse nå eller??? Det er jo tross alt julaften i morgen og babyer kan sprette ut. Lurer fælt på om det er noen av oss som ligger der i morgen. Jeg må ærlig innrømme at jeg er litt nærvøs. Har jo menstermin i morgen.
Lykke til alle sammen. Hopper inn i morgen med opprop så får vi se hvem som er her.
Klem[:)]

Litt nervøs kanskje, men ikke mye. Har hatt 5 kynnere på under 1 time nå, så man kan jo begynne å lure. tenker bare at det nå er 1 uke igjen til nyttår, så det skal nok gå greit med meg. Forrige kom 14 dager før termin, så jeg har en følelse av at det blir noe slikt nå og, men 14 dager før er 6. januar, så det er greit. Skjønner godt at du tenker på det, du er jo tross alt fødeklar nå! Lykke til og måtte den holde seg inne til over nyttår hos deg og! Blir spennende å se hvem som blir neste, så jeg kommer nok og til å logge meg på her hver dag i romjulen...

Ja, det blir spennende og se. Tror ikke jeg kan holde meg unna nettet jeg heller. Tenk på at neste år er det en ny gjeng som gleder seg.
Klem

er ikke nervøs jeg,har hatt noen sterke kynnere,men har vært litt plaget med det hele veien. Så jeg klarer ikke forholde meg til at det fakstisk kommer til å komme en baby!!! Er litt fjernt på en måte.

Kribler bra nå...Har jo liksom lyst til å være sammen med barna på julaften,så håper ikke lillemor ønsker seg ut i morra![8|]
Men,skjer det så er det jo ikke mye å gjøre fra eller til...
Synes da iallefall det kan vente med å skje noe til utpå kvelden,sånn at vi rekker den beste tida av dagen med barna! Satser på at jeg krysser meg av på lista på vanlig måte i morra og. Avhengig av hvilken termin jeg skal "stole" på,så kan det skje noe når som helst... De to første her har nå kommet 2 og 3 uker før termin!

Ikke nervøs for at det skal komme nå i julen. Har mye og stereke kynnere, men det har jeg hatt med de andre også, men jeg er ikke av de som er så heldige at barna kommer før tiden så jeg må nok bare belage meg på å vente til i januar.
Men nervøs for selve fødselen ja det er jeg. Både gleder og gruer meg på en gang.

Næh, ikke noe særlig nervøs egentlig.... men det er jo skrekken å havne på sykehuset til i morgen da! en spesiell dag jeg gjerne vi ha sammen med familien. Føler ikke at det er noe som skal skje....men,men, vi får ta det som det kommer! [;)]

Var egentlig ikke nervøs for å føde på julaften, er mer bekymret for nyttårsaften - siden jeg er så skvetten [8D]

Back
Topp