nærvøs!

Camilla Johnsen

Lykkelig gift
I dag har jeg vært veldig trøtt, sto opp med dattera mi og gjorde ho klar til barnehagen så mannen kunne kjøre ho dit før han for til kurset. Sov til litt over 12 og har så vidt greid det daglige husarbeidet, skulle jo egentlig vaske hele huset siden vi skal ha besøk imårra. Er så kvalm, svimmel og rar i kroppen i dag. Har kjent litt murring og har vont bakerst i ryggen. Har gråtte for alt i dag, og det hjalp ikke at ei venninna kom innom med noe baby utstyr som hun hadde funnet fram. Er jo egentlig alt for tidlig. Har mistet 8 ganger, og er veldig redd for å miste no og.
Håper at jeg bare innbiller meg dette, at det er ikke ei ny spontanabort.
Har time hos gyn den 9 okt, håper at alt går bra til da.

Uff håper det er bare en dårlig dag for deg og att alt står bare bra til:) skjønner att du er bekymret men dette skal gå så fint:)

Huff du skal se det ordner seg, men ta det med ro i dag du, det er viktigere enn plett fritt hus :) dessuten har du jo en snill mann som sikkert skjønner og hjelper deg litt :)

Huff du skal se det ordner seg, men ta det med ro i dag du, det er viktigere enn plett fritt hus :) dessuten har du jo en snill mann som sikkert skjønner og hjelper deg litt :)
Mannen er på jobb enda, så no har jeg lagd veldig enkel middag til emilie å sotte ho framfor tven mens jeg ligg i senga. Er så glad jeg har så enkel unge, ho kom inn med et glass vann til meg og tok handa på panna og sa '' oj du er syk, du sove no. jeg skal verre stille'' Mammahjerte smelte :) <3

Mannen er på jobb enda, så no har jeg lagd veldig enkel middag til emilie å sotte ho framfor tven mens jeg ligg i senga. Er så glad jeg har så enkel unge, ho kom inn med et glass vann til meg og tok handa på panna og sa '' oj du er syk, du sove no. jeg skal verre stille'' Mammahjerte smelte :) <3

Så omsorgsfull og god datter! :) tenker det er deilig ! :) ønsker deg god bedring :)

Herlig. Hun er nydelig :-) guttungen er også slik bare at han er jo litt mindre. Men han kommer og stryker og kysser meg på panna og sier stakar mamma sliten :-) det er så koselig ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp