nærvøs..

Turbomamma:)

Glad i forumet
Fikk telefon i dag, og innkallelse til jobb intervju! Er en jobb jeg har skikkelig skikkeliglyst på! Selv om jeg vet jeg er
Veldig flink i jobben min,er jeg redd jeg ikke klarer å formidle det. Blir liksom bråstopp når jeg blir über nervøs..
Nå sitter jeg her og grubler. Er helt kvalm og ingen matlyst! Også er det først til torsdag... gosj!
Helt utrolig at jeg klarer å sette meg selv så ute av spill[8|]
Noen som har noen gode tips til selve intervjuet? Er redd jeg blir så nervøs at hjernen kortslutter...

Sikkert litt rotete, men "Phu",godt å få det ut[:)]

Ikke så mange gode råd utover å prøve å slappe av så godt du kan og være deg selv under intervjuet. Det har alltid hjulpet på mine nerver å fokusere på førsteinntrykket, det vil si passe på å gi et fast håndtrykk, øyekontakt, sitt rett i ryggen, ikke sitt med armene i kors foran brystet og SMIIIL[:)] Er litt greit å ha noe annet å fokusere på enn nervøsiteten.

Håper det går bra og at du får jobben. Lykke til[:)]

Be om å få noe å drikke (eller forhåpentligvis blir du tilbudt det før intervjuet starter). Da har du en plass å holde hendene, og du kan ta deg en slurk med vann når du trenger litt ekstra tid å tenke eller når du blir tørr i munnen (jeg blir ekstremt tørr i munnen når jeg blir nervøs).

Ikke bruk fremmedord som du ikke forstår 100% selv.

Forbered deg på alle spørsmålene som kommer til å konge. Snakk høyt for deg selv i dagene før intervjuet.

Lykke til!

Back
Topp