Nærvøs på daga me lite symptoma.

lykkelig2017

Forelsket i forumet
Æ nærme mæ nu d tidspunkte kor æ mesta sist gang, å i stede før å glede mæ over at kvalmen e litt bedre, så tar æ mæ sjøl i å være nærvøs. Redd før at nu e d nåkka galt, sia æ ikkje e kvalm. Trøttheta e fortsatt overveldanes, men kvalmen e ikkje like ille. Vurdere å ringe jordmor før en samtale. Men e ikkje sekkert d hjelpe så frøkteli. Har ul om ei uka, å e døds nærvøs. Bi ei lang uka....
 
Skjønner godt at du er nervøs. Og spesielt når det nærmer seg tiden du mistet sist. Det er ganske så nervepirrende å være gravid. Symptomer som kommer og går, gjør det ikke enklere. Hvis du føler at du trenger å snakke med jordmor, så ringer du. Det er god hjelp å få tømme tunge tanker. *klemme* :)
 
Jeg føler med deg, imorra er jeg like langt som sist, da min ma ble oppdaget. Visste ikke jeg skulle ha ul engang før jeg fikk. Og jeg er bare bittelitt kvalmere nå enn da, så det er så skummelt å gå å tenke på. Vurderer en telefon til legen min selv, kan være godt å få lufta tanker selv om jeg sikkert ikke lærer noe nytt. Håper du drar nytte av det hvis du ringer ^_^
 
Skjønner godt at du er nervøs. Og spesielt når det nærmer seg tiden du mistet sist. Det er ganske så nervepirrende å være gravid. Symptomer som kommer og går, gjør det ikke enklere. Hvis du føler at du trenger å snakke med jordmor, så ringer du. Det er god hjelp å få tømme tunge tanker. *klemme* :)
Jeg føler med deg, imorra er jeg like langt som sist, da min ma ble oppdaget. Visste ikke jeg skulle ha ul engang før jeg fikk. Og jeg er bare bittelitt kvalmere nå enn da, så det er så skummelt å gå å tenke på. Vurderer en telefon til legen min selv, kan være godt å få lufta tanker selv om jeg sikkert ikke lærer noe nytt. Håper du drar nytte av det hvis du ringer ^_^
Sender deg en god klem! :)

Takk alle tre. Går her me nervan i spenn. Ska på ul på fredag. Å kjenne æ grue mæ. Driv å ska ringe jordmora kvær dag, før å avtale å komme enten i romjula, eller like over nyttår å høre på hjertelyd før å liksom få bekrefta at alt e bra etter at æ e runda 12 uke. Men æ får liksom ikkje gjort d. D e akkurat som om kroppen nekte mæ å gjøre d, før den e eedd æ ska se at alt e bra nunpå ul, men så skjer d no akkurat når æ har senka skuldran. Ser fram tel når æ kan kjenne bevegelse,å sjøl få bekrefta jevnli at d e liv der inne.
 
Back
Topp