Nærmere himmelen kommer jeg nok ikke!!

maltesers

Forumet er livet
Jeg har jo sliti litt med maten i det siste, og igrunn ikke fått i meg så mye!
Idag fikk jeg skikkleig lyst på fleskepølse så sambo kjørte på butikken for å kjøpe det!!
DET ER DET BESTE JEG HAR SMAKT PÅ LENGE!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
Fikk i meg masse mat, også gikk det 20 min også blei jeg sulten igjen(A)
Så nå spiser jeg et rundstykke til!!
Åhh det er så deilig med mat!!!!

heldig du som får i deg maten skikkelig no...

her går det i ristede skiver, med litt ost på...

Merka at osten tok knekken på meg! Den bare forværra kvalmen for min del! Så var godt med noe annet på![:)]

fikk hør fra legen på fredagen at mat som har fløte i sæ kunna forverr kvalmen så d hold æ mæ unna no [8D] her tvinges d ned mat så skulla gjerne ha bytta me dæ [8D]

Gått ned 3 å en halv kg sia forige mandag [&:]

ORIGINAL: gladpi

fikk hør fra legen på fredagen at mat som har fløte i sæ kunna forverr kvalmen så d hold æ mæ unna no [8D] her tvinges d ned mat så skulla gjerne ha bytta me dæ [8D]

jeg greier ikke å spise noe annet omtrent... [:(]

er andre dagen jeg er hjemme no pga ekstreme kvalmen...
kastet opp i går, og brakk meg virkelig i dag. [:(]

men får ikke i meg annet, alt annet lukter drit og er vanskelig å få ned... :(

Hihi, første dagen idag jeg har hatt det sånn! Men frukt går ned på høykant, så du har nok rett med fløten![:)]

har gått ned 2.5 kg på ca 14 dager, noe som er mye til å være meg, men har jo hørt at det er normalt å gå ned[:)]

ORIGINAL: FruStina

så bra da, lønner å kjøpe seg noe som frister [;)]

Åh, det er herlig!![;)]

ORIGINAL: turteldue

jeg greier ikke å spise noe annet omtrent... [:(]

er andre dagen jeg er hjemme no pga ekstreme kvalmen...
kastet opp i går, og brakk meg virkelig i dag. [:(]

men får ikke i meg annet, alt annet lukter drit og er vanskelig å få ned... :(

kjøp dæ ritz kjeks [:)] d går æ me i veska når æ ska ut no sammens me ei flaske me vann, ikke at æ har vært ut på skitlæng men[8D]
åsså kan du prøv brødskiv me jorbærsyltetøy.. eneste æ får ned for tida [:)]

har t tider lyst å sett mæ ned å skrik for at æ e så kvalm, har prøvd me ingefær tabletta,men dæm e så stor at æ bare brekke mæ når æ prøve å svelg dæm åsså har sea-band som æ går rundt me hele tida, men d funke itj længer [:(] så blir spennanes å sjå om æ kaste opp når vi ska å sjå på hus idag [8D]

ORIGINAL: maltesers

Hihi, første dagen idag jeg har hatt det sånn! Men frukt går ned på høykant, så du har nok rett med fløten![:)]

har gått ned 2.5 kg på ca 14 dager, noe som er mye til å være meg, men har jo hørt at det er normalt å gå ned[:)]

ja 3 å en halv kg e rå my for mæ, men bekymre mæ itj for ungen, men skjenne at æ ikke har nå som helst krefta så blir spennanes å sjå om æ svime av når æ fær t lægen å tar blodprøva etterpå [8D]

ORIGINAL: maltesers

ja 3 å en halv kg e rå my for mæ, men bekymre mæ itj for ungen, men skjenne at æ ikke har nå som helst krefta så blir spennanes å sjå om æ svime av når æ fær t lægen å tar blodprøva etterpå [8D]

Du får ligge da vettu[;)][;)] Det gjør jeg hver gang[8D]

Ååååååååååååååååå, så heldig du er som sitter og gomler i deg mat og klarer å nyte det[:)] Er grønn av misunnelse[:)] Jeg lå lenge i senga i dag. Da jeg endelig klarte å kave meg utav laget jeg meg to baguetter som jeg spiste. Dem kom raskt i retur for å si det sånn[:'(] Og ikke bare en gang, men to[:'(] Så nå ligger jeg og drikker på vann. For en dag. Håååååååååååååååååper jeg kommer meg til kvelden når jeg skal på kino og på kafe med venninner.

jeg har vært veldig heldig!! klaga jo ræva av meg når jeg hadde to dager hvor jeg blei kvalm av å spise[8D][8D]
syns virkelig synd på dere som er dårlige altså!!

Deilig og endelig klare og spise[:D] du får kose deg masse med fleskepølsa di [:D] hihi

Back
Topp