Nærmer seg :-)

Gullet

Blir kjent med forumet
Flere som begynner å kjenne det skjer noe der nede?

3uker og 5 dager til termin:

Siste uka har jeg hatt MYE mensenmurring og tidvis stikking i magen. Kjynnere bare jeg tenker at jeg skal bøye meg :-P klør på mage, bryst og hender. Fått større harde pupper (pamela deluxe)

Det meste er tungt og blir anpusten for ingenting :-)

Etter denne uka så må ho bærre kom :-) blir godt å få kroppen delvis tilbake :-)

syns det er litt vel mye aktivitet.. stikkinger,murringer i mage og rygg, vonde kynnere osv.. er 5,5uker igjen..

5 uker til termin :) Hun har festet seg, magen har sunket og det er til tider ganske vondt og ømt nederst i magen. Blir vanskelig å gå faktisk :P
Alle sier hun kommer tidligere, men jeg vet ikke, merker når det skjer :)

Ja nærmer seg med stormskritt. Merker jeg har litt sånn skrekkblandet fryd mtp at det er så nært. Gleder meg kjempemye, men jeg er var for forandringer og dette snur jo opp ned på alt så er nervøs også :P

Å så spennende!!!! Litt lenger igjen her med termin helt i slutten av september. Men gøy å følge med symptomene som kommer hos alle fremover :)

Føler vel at det er noen lange uker nå. Men gleder meg sååå til å kunne sove på magen igjen :) *gledegledegledemeg*

Ca 6uker igjen her. Har bare mer vondt i bekkenet, får lettere kynnere når jeg går tur, ellers ingen tegn til at det nærmer seg:p:) Utenom brystene har blitt ømmere igjen. Er førstegangs da..

Her har hun festet seg, magen har sunket, øm nederst i magen, går oftere på do, og dårligere i magen.
Føler ikke jeg har fått noen mer kynnere, men mye mer luftsmerter. Kjenner også endringer i bekkenet, men ikke direkte bekkenløsning (heldigvis). Har fått noen kommentarer på at hu komemr til å komme før her også men prøver å innstille meg på å gå over uansett ;)

Ekstremt mye mensensmerter / murringer og har også hatt modningsrier , murringer som går over i skikkelige tak, uten at det har påvirket livmorhalsen heldigvis. Er 33 nå, så noe tidlig . Flere som har hatt det slik så tidlig? (Evt hvor tidlig før fødsel). Sist startet disse i uke 37-38

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler vel at det er noen lange uker nå. Men gleder meg sååå til å kunne sove på magen igjen :) *gledegledegledemeg*

Åååååå det gleder jeg meg til også. Sover egentlig kun på magen, så sover ikke så godt nå!!!

Jeg er i uke 34 nå, og har de siste dagene hatt mye kynnere og trolig det som kalles nedpress... Bare jeg går korte strekninger kjenner jeg det godt. Var hos jm kun for noen dager siden og alt var bra, så antar det bare er normalt med denne type smerter/plager mot slutten?

Begynte igjen på jobb i dag etter fire uker med ferie, håper på å holde ut fram til permisjonen starter 1. september :)

4 uker og 2 dager igjen masse menssmerter, stikking i underlivet og oftere kynnere, føler virkelig på meg at fødselen er rett rundt hjørnet :O men jeg føler meg ikke helt klar psykisk for å føde ennå ;)

Jeg er i uke 34 nå, og har de siste dagene hatt mye kynnere og trolig det som kalles nedpress... Bare jeg går korte strekninger kjenner jeg det godt. Var hos jm kun for noen dager siden og alt var bra, så antar det bare er normalt med denne type smerter/plager mot slutten?

Begynte igjen på jobb i dag etter fire uker med ferie, håper på å holde ut fram til permisjonen starter 1. september :)

Legen spurte om jeg merket mer til kynnere nå, så antakelig er det normalt at det er hyppigere nå:)

Jeg er i uke 35 og har hatt mye kynnere, nedpress og mensensmerter de to siste ukene. Var hos legen i går og hun mente det var modning. Hodet er så godt som festet, og det gjør veldig vondt der nede.. Har helt gangsperre noen dager. Dette er min 3. Og hadde ikke vondt så tidlig med de to andre. Så spent på om vesla kommer før tiden. Fikk beskjed av legen å ta det litt rolig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp