Nærmer seg :)

*3 skal bli 4*

Glad i forumet
Da er det kunn 12 dager til termin :))
storebror kom 10 dager før så blir spennende å se når lillebror har tenkt å komme :)

Da er det kunn 12 dager til termin :))
storebror kom 10 dager før så blir spennende å se når lillebror har tenkt å komme :)
Spennende! :)
Hvis denne kommer samme dag som tassen gjorde (6 dager over), har jeg 20 dager igjen.. føles som en evighet. :/

BVforum via HTC

Spennende! :)
Hvis denne kommer samme dag som tassen gjorde (6 dager over), har jeg 20 dager igjen.. føles som en evighet. :/

BVforum via HTC
Å fysj, vi skal da ikke vente 20 dager på at mininøtteliten skal komme?! Nei du får presse ut litt før :P :)

Å fysj, vi skal da ikke vente 20 dager på at mininøtteliten skal komme?! Nei du får presse ut litt før :P :)
Hoho, nei, da er det nok flere enn meg som hadde vært møkklei. :p hadde sikkert blitt utestengt fra forumet frem til fødselsattest kunne fremvises og greier. :p

BVforum via HTC

Prøver å innstille meg på at mi kommer en uke over sånn som storesøster.. Da har jeg to uker igjen.. Begynner å bli litt mer utålmodig nå:-P Håper jeg finner tilbake til roen jeg har kjent på i det siste når jeg får litt alenetid til uka:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp