nærmer seg

Mammalis

Betatt av forumet
nå nærmer det deg vår måned! jippi..Er så spent på hvilken fødselsdag gutten mi får. Spent på så mye. Like stort 3.gangen.

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Ja, det blir spennende framover nå. Ser det er endel som allerede har fått sine. Blir nok utålmodig fra tirsdag av :) Er veldig spent på hvordan det starter og hvordan fødselen blir

Jeg har ikke termin før 16 januar,men likevel var jeg spent på om det ble 2013 gutt. Fødte 3 dager før termin sist, så regner med i nærheten denne gang også..kommer sikkert til å bli utålmodig når rakettene er skutt opp, men akkurat nå tenker jeg at det er fint å få fødselen litt unna jula siden jeg ikke har termin før 16. Jeg sover elendig,men har det mye bedre enn mange her inne.. Har konstant kynnere når jeg går og ligger på rygg, men de er ikke vonde.

og er det andre som drømmer fæle ting? når dere først får sove?jeg er vant til å drømme mye hver natt, men nå er fæle drømmer jeg ikke orker å skrive om her...

Ja det er nesten så en gruer seg for sengetid..gudene må vite hvor jeg får alle drømmene fra:) stort sett alltid en lettelse å våkne!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Tror nesten det ikke har gått opp for meg hvor nærme vi er :-) jeg er så klar for fødsel og alt i ettertid. Men jeg er villig til å gå lengst mulig nærme termin så bursdagen hennes blir lengst unna julaften:-) under 3 uker igjen nå.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg er også spent... Termin tirsdag... Lurer på når det starter og hvordan.. Har hatt mye menssmerter og kynnere de siste dagene... håper ho holder seg til over nyttår...!! :-)
lykke til alle sammen!! :-)

Jeg er veldig spent på når det setter i gang.. Har liksom ventet så lenge på fødsel nå, siden det var begynt å modnes i uke 32 og jeg fikk beskjed om å holde meg rolig fremover. Men nå er jeg 38+3 og ingenting har skjedd enda, så da håper jeg at jeg får gå en stund til. Kroppen er veldig klar for å bli ferdig og alt hjemme er forsåvidt klart, men det er akkurat som om hodet ikke henger helt med..?

Back
Topp