nærmer seg...

andria

Andre møte med forumet
har noen spørsmål, kanskje noen har ett svar å gi meg? [:D]

Er det vanlig med gynekologisk undersøkelse før fødsel, altså for å sjekke om hodet er festet osv? Har virkelig ikke lyst til dette, skal til jordmor på mandag, og kjenner jeg gruer meg dersom hun skal "oppi der"....

Kjenner en "brennende" og "stikkende" svie på siden over navlen. Spesielt om jeg bruker magemusklene. Hva kan dette være? Til tider svært ubehagelig...

En kveld etter vi hadde lagt oss så ble jeg plutselig veldi våt og det rant faktisk også litt ned på lakenet. Var jo alt for lite til at vannet skulle ha gått, men kan man "lekke" fostervann?

Ellers blir jeg mer og mer nervøs for hver dag som går. Gruer meg liksom ikke til selve fødselen, mest det å måtte vise meg naken og føle meg blottet foran folk. Er nesten litt skammelig, men har aldri vært hos GU, kun hatt en innvendig ultralyd. Hadde fått time hos GU da jeg fant ut jeg var gravid, og fastlegen min sa vi kunne vente og ta celleprøve etter fødsel. Huff og fysj!!!

Ble litt langt dette, men er supertakknemlig for svar hvertfall[:D]

nej tror ikke det er vanelig.. men er ikke sikker,, jeg fikk ikke det sist svangerskap vertfall

tusen takk for svar jenter:)
satser på at jeg slipper å ha noeen på besøk "oppi der" før fødselen er i gang!!! [:D]
Trøster meg litt med at jeg er vel ikke så ulik alle andre, og at dette er hverdagen deres, akkuratt som min hverdag består av stell osv (er sykepleier)... Jeg bryr meg hvertfall ikke om hvordan pasientene mine "ser ut" osv...

Back
Topp