Nærmer seg mensen men…

M-40436481

Første møte med forumet
Har ikm om 3 dager. Hatt litt andre «symptomer» denne gang enn til vanlig. Har brukt Femar, er på 3 mnd nå.

Fra 3 dager dpo har jeg hatt voldsomme stikk i begge sider, en gang på natten hvor det var så vondt at jeg våknet. Det har gitt seg nå, men aldri hatt før. Bruker heller ikke å ha ømme pupper, men det begynte ca 1 uke før ikm. Har også mer utflod nå før mens som jeg ikke bruker å ha særlig av.

Er det håp? Jeg gir snart opp..
 
Så lenge man ikke har fått mensen er det alltid håp :) en test vil slå ut nå om du er 3dager før ikm :)
 
Ta en test ❤️❤️
(Ja, det er håp!)
 
Det er sååå nervepirrende…
Har ikke lyst å ta en test, heller leve i håpet frem til mensen eventuelt kommer. Håper ikke det. Får alltid PÅ dagen, spot on!

Har lest meg grønn i forum på hvilke tidlige tegn folk får, og kjenner meg igjen i flere ting, spesielt stikkingen i siden. Det tror jeg ikke jeg har opplevd før, skikkelig harde stikk i begge sider, en side om gangen. Har følt på små mensmurringer også flere dager men usikker om det er pms eller luftsmerter. Har aldri mensmurring før samme dag. Men det trenger ikke å bety noe som helst annet enn at mensen er på vei

Noen som kjenner seg igjen?
 
Back
Topp