Nærmer seg 2 år!

En tråd i 'September 2017' startet av Miss_30, 18 Jul 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

Tenk at «babyene» våre snart er 2 år gamle! Noen som har tenkt på bursdagsgave enda? Aner rett og slett ikke hva vi skal finne på. Han elsker å være ute og har virkelig funnet plassen sin i sandkassa:) Kan leke lenge der. Og vann er det morsomste som finnes:D De er ikke så kravstore når det gjelder leker i den alderen de er nå:)

2. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Jeg har tenkt på en ukulele faktisk, tror det kunne vært gøy. Vurderer sånn halvveis svømmekurs/vannlek kurs også, siden han elsker vann og spesielt basseng.

Egentlig hadde jeg litt lyst til å gi ett lite ekte verktøysett, men etter å ha undersøkt litt venter vi ett år eller to med det.

• Liker Liker x 1
  3. Bollebaker87 Elsker forumet Septembergull'17

Jeg har fler ting på ønskelisten for henne og kommer nok til å gå for noe av dette:
    Sandkasse
    Dukkevogn
    Dukkeseng
    Lekekjøkken

• Liker Liker x 1
  4. Miss_30 Forumet er livet Septembergull'17

Skulle ønske det var svømmekurs for så små her også, men det er kun babysvømming og fra det året de fyller 5 år.

5. lillemei Flørter med forumet

Frøkna har arvet så mye leker og utstyr at jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe til henne i gave. Føler liksom hun har det hun trenger og litt til, men noe må hun få å pakke opp :)

Del denne siden