Nærmer oss bursdager!

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Noen har kanskje hatt bursdag?
Uansett så nærmer vi oss bursdagene med stormskritt. Lillemor blir 1 år til onsdag! Tida går så fort!

Nærmet seg her også! En måned og noen dager. :) Gleder oss til å feire den, men med ca. 20 selvsagte gjester, må vi dele det opp i to selskapet. Masse kake, ballonger og gaver! Blir nok en flott dag. :)

Er noe lenger igjen her da, siden han venta til desember med å komme. Det blir ikke noe stort selskap her, men feira skal han bli:) Gratulerer alle med kommende bursdager!

Hei

Ja, jeg gleder meg veldig til bursdagen <3
Skal muligens bake ei kake å noe annet snacks. Har ikke hele planen klar, for bare se hvordan vi gjør d!! Men full fest såklart hehe.. Har også sett for meg ballonger over alt! Og masse lyseblå pynt, har litt lyst på en lyse blå kjole selv når jeg tenker meg om.. Hmm.. d skal jeg se etter. Viktig at mamma og sønn matcher;)

Vi har fortsatt halvannen mnd igjen til 1-årsdagen, men hun skal nok bli godt feiret:) Her fyller storebror 3 år fire dager før, så vi slår nok sammen og feirer med to nabopar, tre vennepar, 7 andre barn og 4-5 babyer. Regner med at vi låner bhg min til å være i, så blir det litt god plass:) Hjelp, hørtes plutselig så mye ut... Men koslig blir det:)

Lillesnuppa mi blei 1 år 15:) Me skal ha famileselskap med ca. 16 til sammen. Me feira litt på sjølv dagen, bare oss fire:) Baka bollar og muffins, og det synes ho var heilt topp;) Litt karamellpudding fekk ho dagen etterpå, hadde egtnlig tenkt at ho skulle få det på bursdagen, men tenkte det blei for mykje søtt. Ho har nesten ikkje fått noko søtt før då. Også fekk ho gåvene frå oss, storesøster synes gåvene var mest stas, bursdagsbarnet lika båndet rundt gåvene og pappen rundt duploen:)

Nettop ferdig med familiebursdag for snuppa! var kjempe morro! og alle kjempe utslitt lol!

masse fine gaver! Lilja fikk smakke en muffins, men spitte den bare ut, liker ikke sånnt hehe

Back
Topp