Nærme seg en fødsel?

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Til dere som har født før, hvilke typiske tegn hadde dere når fødselen nærmet seg? Er i uke 35 + 1 nå å har hatt noen uker med skikkelig nedpress, skikkelig mensmurringer(tror nesten at tante rød skal komme), kvalm å masse aktivitet fra baby å tisser så å si hele tiden :o Har en følelse på at baby skal komme før tiden :p

Til dere som har født før, hvilke typiske tegn hadde dere når fødselen nærmet seg? Er i uke 35 + 1 nå å har hatt noen uker med skikkelig nedpress, skikkelig mensmurringer(tror nesten at tante rød skal komme), kvalm å masse aktivitet fra baby å tisser så å si hele tiden :eek: Har en følelse på at baby skal komme før tiden :p

Sånn har jeg hatt det siden uke 30, og er snart i uke 38, så det er tydeligvis ingen klare tegn :p

Masse murringer, nedpress, masrier og kjennes ut som jeg skal få mensen når som helst her å... Vært sånn i over 1 mnd og er 39 uker i dag... De andre gangene har fødselen bare startet, ingen "varsel" plutselig gikk bare vannet... Hadde da å hatt murringer i lengre tid... :p Så her er jeg like grønn p når d starter selv om d er nr3:p;)

Jeg har ikke hatt noe forvarsel før fødsel, og ingen tegn på at noe skjer nå heller... 39 + 0 i dag.

Er 37 + 2 og har hatt sterke menskramper siden i natt som kommer ca hvert 15 min og varer 1 min. Kan ikke gjøre noe annet enn å ligge i senga / på sofaen pga smertene. Flere som har hatt det sånn? Greier ikke gå og henge opp klesvasken min en gang, hehe .. Føles som kroppen skal ta igjen for 9 mnd uten menssmerter :p

Forrige gang hadde jeg ingen tydelige modningstegn. Våknet på morgenen i uke 41+2 og da hadde slimproppen gått og det var tegningsblødning der. Hadde også murringer i korsryggen. Da visste jeg at noe var på gang, fødte dagen etterpå :)

Har den siste uka hatt skikkelig vonde kynnere med nedpress, vondt i korsryggen og vært veldig kvalm. Var på sjekk på føden denne uka og de ville ha meg der ifall det tok seg opp og fødselen starta, men det gjorde den ikke(heldigvis) er i uke 35. Så jeg må bare gå rundt med disse "lure" riene som jeg kaller det, og med streng beskjed om å ringe så fort noe forandrer seg(regelmessig, sterkere, evt. blødning) sist gang startet det noen dager før termin med 3cm åpning og dårlige rier som varte noen dager før vannet gikk etter vi hadde hatt sex :laugh:

Er 37 + 2 og har hatt sterke menskramper siden i natt som kommer ca hvert 15 min og varer 1 min. Kan ikke gjøre noe annet enn å ligge i senga / på sofaen pga smertene. Flere som har hatt det sånn? Greier ikke gå og henge opp klesvasken min en gang, hehe .. Føles som kroppen skal ta igjen for 9 mnd uten menssmerter [emoji14]
Har du ringt føden? :)

Back
Topp