Nærkontakt

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Legging med Elvira for natta har egentlig gått veldig greit i et par uker snart. Men plutselig trenger hun en hånd å holde i eller litt kos med å ligge på meg. Egentlig syns jeg det bare er kjempe koselig, siden Elvira er lita enda. Godt å holde på lille babytiden en stund til. Kommer tidsnok hvor de skal løsrive seg helt fra oss ❤️så jeg faktisk nyter hvert sekund og de kosestundene hun trenger. Så kos når hun fikler med hånda mi for å sovne inn. Det er hennes måte å sovne inn på eller fikle med dynekanten ❤️

Fler som opplever at de små bare trenger en hånd på brystet sitt eller en hånd å holde i for å roe seg og sovne? :)
 
Jepp :) når han sover i senga sammen med meg går det helt greit for han å ligge et stykke unna, men bare hvis han kan få holde mammaen sin i fingeren eller hvile holdet sitt oppå hånda mi ❤ Jeg er så stiv og støl, men lykkelig læll! Så godt å kjenne at man er hele verden for noen.
 
Åjadda, en finger å holde rundt er veldig ålreit det. Ser at han liger å holde i meg når han skal sove på dagfn, og jeg syns det er så koselig<3 Er så herlig at den lille hånda holder i meg<3
 
Åh! Her pleier lillegull å sovne ved puppen, men han våkner selvfølgelig i det jeg løfter han over i senga :/ Da må jeg stå bøyd over senga og stryke han over hodet, holde han i hånda eller stryke på kinnet. Det er så fantastisk deilig å se lille babyen min smile svakt i det han forvinner inn i drømmeland ❤️ Lykke! ❤️
 
Jeg ammer jo alltid i senga når hun skal legge seg og da holder hun hånden min med begge sine hender. Beste som fins ♡
 
Sukk, jeg vil ikke at lillemann skal bli stor...:p
 
Her er det en hånd å holde i og stryke på hodet det som funker :)
 
Her sovne han kun når han ligge på meg, me kan heldigvis flytta han etterpå ;)
 
Så koselig å høre at de små nyter ordentlig kos ❤️Ja man skal ikke ta for gitt de små gledene❤️
 
Back
Topp