Næ, det hjalp ikke det...

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Måtte inn og kikke nå, siden denne konkuransen går, så tenkte jeg kansje det "reddet" forumet her, men neida, ikkeno nytt nei
 
Ikke mye vits i å legge ut noe her hvor det ikke kommer svar.

Er det flere enn deg fra desember som er inne på listen nå? Jeg var det for noen uker siden, men er helt falt ut nå. Det er flere fra terminforumet til storebror der, så jeg heier på deg eller en av dem.
 


Sukkertopp skrev:
Ikke mye vits i å legge ut noe her hvor det ikke kommer svar.

Er det flere enn deg fra desember som er inne på listen nå? Jeg var det for noen uker siden, men er helt falt ut nå. Det er flere fra terminforumet til storebror der, så jeg heier på deg eller en av dem.


Jeg var på listen helt til konkuransen begynte

Jeg orker ikke sitte her og bruke tid på og skrive masse "unødvendigt" for og komme på topplisten. Jeg har masse på hjertet, men ikke så masse

Jeg bare håpte det kunne blåse liv i forumet her igjenn jeg, men nei, nyttet vist ikke det...
 
Nei, tror ikke det hjelper her dessverre. 

Jeg tror faktisk jeg har vært nesten oppe på plass 30, men jeg gidder heller ikke skrive mer for konkurransen sin del. Mer liv på generell betyr flere tråder å svare på, så kanskje skriver jeg mer nå likevel. Ikke minst holder jeg på å få litt bedre tid igjen, etter en veldig hektisk periode. :)
 
Ble ganske mange svada tråder her og der pga konkurransen!

Men DET kan ikke dere beskyldes for:)
 
Back
Topp