Nåværende symptomer?

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Hvilke symptomer har du nå og hvor langt på vei er du?

Har ikke mange symptomer men blir fort trøtt og sliten, andpusten, halsbrann i ny og ne, litt ødem og små bekkenplager.
Er 20 uker idag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har Ømme bryster som vokser og vokser :P og kvalme i ny og ne ... mye trøtt og sliten
jeg er nå i uke 8

Vonde pupper, trøtt og andpusten, åreknuter i underlivet og bekkenløsning:p Dette blir et langt svangerskap, sånn som sist:p Er i uke 17+6 i dag.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

er 20+4 idag. Og lite symptomer å "skryte" av. Puppene har vokst, men er ikke ømme lengre. Magen er hardere, men fremdeles ingen antydning til mage (har litt mye hud/valker der, så det tar nok litt tid). Har tretthet i hoftene, men det er ikke alt for plagsomt, men blir fort andpusten.

Men håper de neste 19 ukene går raskt... Lommeboka mi har ikke godt av dette merker jeg! :P

Ja, nei.. Nå er det egentlig ikke mye annet enn den voksende magen og at jeg blir litt svimmel hvis jeg reiser meg for fort.

Så det blir godt å få kjenne litt liv så jeg vet at alt er ok.

Jeg har en voksende mage, små spark, anelse halsbrann (men langt fra ille).... og det er det. Har det veldig fint for tiden. :) Er i uke 20 + 3.

veldig lite nå. Kveldstrøtt, morgenvåken, humørsyk og litt "støl" i rævva. og dårlig balanse pga forskjøvet tyngdepunkt :P fullt akseptabelt!

Symptomer nå er: en baby som spreller rundt inne i magen :) + litt ekstra sliten og vimsete om dagen..

Tja, hvor skal jeg begynne:p.. Bekkenløsning, blir fort trøtt og sliten, mye hodepine, fortsatt litt plaget av kvalme, humørsvingninger:p, pupper i forandring-begynt å komme væske i de, svimmel, andpusten, god luktesans... Og en voksende mage, med bebis som gir meg små signaler på at h*n er der:)...
Mulig jeg har mer også, men kommer ikke på mer akkurat nå...

Kjenner godt st jeg er gravid, blir nok noen lange uker fremover.. Bekkenløsningen blir nok ikke bedre ihvertfall...
Er 18 uker nå :)..

Sent from my iPad using BV Forum

21 ++++.

Lett sliten, masse små spark, mage og et litt småømt bekken.

Og litt for følsom, humørsyk og surrete...

Tja....blir fortere andpusten og litt trøttere enn vanlig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Masse kvalme, hodepine og bekkenløsning :( det koselige er sparkene :) 18+3 nå

Js. Spark har jeg også :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mye kvalme, oppkast, sliten og hodepine:( Kjenner ikke noe spark som jeg kan trøste meg med heller:( Er 18+3 i dag..

Enorme pupper, en del hodepine (sliter med stadig synkende Hemoglobin nivåer..) og nå trolig bekkenløsning:/

Ellers myye liv i magen:) Og en del kynnere

Store litt ømme pupper, litt bekkenplager, ganske sliten og et par gallesteinanfall som jeg ikke har hatt før jeg ble gravid. Legen sa også at det man kan få dette som gravid:-/ ellers har jeg litt mer kontroll på følelsene mine og kjenner mye spark:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er 19+4 idag og har hatt vondt i ryggen nå i noen uker. Er fortsatt tidvis kvalm, men ikke på nær så ille som i begynnelsen av graviditeten. (Spøy da 8-13 g hver dag. Nå er det noen ganger i uken)
Ellers er jeg mye svimmel og veldig sliten. Vil sove mye.
Men har det masse bedre nå enn for noen mnd siden :)
Kjenner også daglige spark ♡

Er 21++ utrolig sliten, vondt i ryggen og trøtt... Jobber kun 2-3 dager i uken nå, men sliten uansett... Hvor er energien????? :)

Lite energi, trøtt, bekkenplager, vondt i hode ofte, masse liv og spark er straks 22 uker :)

Back
Topp