Nårtid pynter dere til påske?

Lilleostepopp

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberlykke 2019
Er litt usikker på nårtid jeg skulle ordne til påske i hjemmet.. Er skoleferie fra i dag så blir på en måte påske hele neste uke.

Haha kanskje dumt spørsmål men lurte bare:hilarious:

Jeg hadde glatt gjort det fra i dag :P Ellers blir det jo værende veldig kort tid oppe. Men jeg har ikke fått ut fingeren selv enda :rolleyes:

Pynta i forgårs jeg Blir så vårlig med noe gult og noen egg. Og forrige helg pynta ungene «påsketre» i hagen, de gleda seg så og ville ikke vente!

For en uke siden :hilarious: Mannen klaget da, at det kom opp for tidlig :rolleyes: ikke mye da.

Liker ikke påska og har ikke noe forhold til den, så nei har aldri pyntet. Nå som eldste begynner å lage ting i bhg, så må vel det opp og noen påskeegg som han har etterspurt.

Vi skal ikke være her i påska så da gidder vi ikke pynte heller

Kommer ikke til å pynte i år, er så dårlig, så vet jeg ikke vil orke ta det vekk igjen.

Eldste er uansett hos faren i påsken:)

Fikk gul potterose i gave fra svigermor på torsdag og da havnet et par kaniner og en kylling på tv-benken. Vi feirer ikke påske, så pynten er mest for kosen sin skyld.

Jeg har pyntet i dag. Noen gule duker, litt gule lys, noen egg på en grein og litt kyllinger. Det får holde :) gule blomster har jeg hatt i noen uker allerede :)

Pyntet i dag. Egentlig pynter vi ikke før askeonsdag, men reiser bort, og kommer hjem første påskedag, så da er det greit å være litt tidlig ute :)

Jeg bruker ikke å pynte til påske, men så er jeg stort sett bortreist hele påsken da. Hadde nok kjøpt inn litt påskepynt om jeg oftere var hjemme da.

Tviler på at det blir noe pynting i år :-P tenkte å gjøre det i dag, men jeg orker ikke :-P
Reiser til Danmark imorgen og har utsatt pakkingen helt til idag så har nok å gjøre, og itillegg et bekken som krangler litt

Vi er ikke religiøse, og da blir det helt unaturlig for oss å markere påske. Vi gleder oss over ekstra fridager, men det er det ;) MEN når jeg vokste opp pleide mamma å pynte helga før :)

Jul er forresten annerledes, vi feierer på vårt eget vis uten kristne elementer :)

Ingen religiøse elementer her heller. Bare kaniner og kyllinger :knegg:

Blir nok ingen pynting her. Vi har ikke påskepynt og reider på hytta på onsdag.

Pleier ikke pynte noe særlig. Kjøper noen gule blomster og påske egg. Gidder ikke noe mer

Back
Topp