Nårpå døgnet begynte fødselen(-e) din(-e)?

~Maja~

Elsker forumet
Ja, ganske enkelt.

Og når kom barnet?

Flervalg tillatt

begynte ca 0800 på 17. mai

var ute 0426 18. mai

Jeg vet jammen ikke hva jeg skal skrive på når den begynte. Gikk i tre døgn med maserier før jeg utmattet dro til sykehuset. Og der var jeg i 18 timer med aktiv fødsel... [&:] Fødte til slutt med vacumpumpe kl 18:20

Litt vanskelig for jeg vet ikke helt når min fødsel starta.. Det begynte med vondter torsdag i 19tiden etter litt  og gav seg på kvelden..

Før det begynte på an igjen fredagsmorgen og holdt det gående utover dagen, før det dabbet av, og så tok det seg oppigjen fredagskveld, og gav seg, før det tok seg opp IGJEN lørdagsmorgen i 05tiden.. Og dabbet av i 12tiden på formiddagen, før det begynte på an IGJEN utover lørdagskvelden.. dro på føden, forsvant så å si.. før jeg våknet søndagsmorgen med vondter i 08tiden, og kom hvert kvarter heeeelt frem til jeg dro på føden for sjekk søndagskveld i 10tiden, til jeg kom hjem 1 time etter ca 11-12tiden, og DA kom de hvert 5minutt plutselig, så da var det opp på føden og han var ute klokke 05.46..*puh* <-- anpusten av å skrive..[8D]

Så ja, jeg svarte at det begynte på natta og slutta på natta.. jeg vet ikke sånn helt egentlig.. men det er vel aktiv fødsel fra 3cm, så da blir det jo søndagsnatt da sånn helt egentli[:)]

vet ikke helt når det begynte men var i alle fall staret skikkelig kl24 (mandagsnatta). Fødte kl 08 (onsdagsmorgen), 1 1/2 døgn etterpå....

[:)] Nr 1: kl 23.23
[:)] Nr 2: kl 04.25
[:)] Nr 3: kl 13.12

1 mann. våknet om morgenen i 8 tiden, kjente d var noe på gang. født morgenen etter på 08:56

2 mann. begynte om kvelden i 20 tiden. født ettermiddagen etter på kl 18 :00

den begynte 6 juni kl.00.30 og snuppa kom den 8 juni 00.15[:D]

Riene begynte på dagen, første rie i tretida. Hun ble født neste kveld klokka halv elleve.

Våknet av rier i 8-9tida fredagsmorgen, han kom med hastesnitt kl 01.11, natt til lørdag. [:)] Står i papirer at jeg var i fødsel fra kl 19. [:)]

begynte å kjenne noe 0045 1 januar (mens vi skaut opp raketter [;)]), dei rekna at det starta i 0200 tida,vannet gikk ca 0430 og frøkena var født 07.31 1 januar[:D] fort gjort [:D]

Fikk første rie kl 5 ganske nøyaktig, og han ble født 11.22

Fødselen begynte med at vannet gikk klokken 5.31 på onsdag morgen, jenten ble født 6.31 på fredag morgen. Ganske nøyaktig to døgn altså...

Begge fødslene startet på natta.

1.mann: vannavgang kl 02.00...født kl 23.47 (tatt med hastekeisersnitt)
2.mann: riestart kl 03.45...født kl 14.45 (vaginal fødsel)

Vannet gikk vel klokken 08 tiden og han var ute 03.48 med sugekopp

Blei satt igang 09.30 (tok vatnet), og ungen var ute 21.18 [:)]

Riene begynte ca 0130, men ble ikke vonde eller regelmessige før kl 0430. Han ble født 0705. Kjapt og greit[:D]

Fødselen begynte om natten og Nora ble født 0622

Back
Topp