Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg vet jammen ikke hva jeg skal skrive på når den begynte. Gikk i tre døgn med maserier før jeg utmattet dro til sykehuset. Og der var jeg i 18 timer med aktiv fødsel... [&:] Fødte til slutt med vacumpumpe kl 18:20
Litt vanskelig for jeg vet ikke helt når min fødsel starta.. Det begynte med vondter torsdag i 19tiden etter litt og gav seg på kvelden..
Før det begynte på an igjen fredagsmorgen og holdt det gående utover dagen, før det dabbet av, og så tok det seg oppigjen fredagskveld, og gav seg, før det tok seg opp IGJEN lørdagsmorgen i 05tiden.. Og dabbet av i 12tiden på formiddagen, før det begynte på an IGJEN utover lørdagskvelden.. dro på føden, forsvant så å si.. før jeg våknet søndagsmorgen med vondter i 08tiden, og kom hvert kvarter heeeelt frem til jeg dro på føden for sjekk søndagskveld i 10tiden, til jeg kom hjem 1 time etter ca 11-12tiden, og DA kom de hvert 5minutt plutselig, så da var det opp på føden og han var ute klokke 05.46..*puh* <-- anpusten av å skrive..[8D]
Så ja, jeg svarte at det begynte på natta og slutta på natta.. jeg vet ikke sånn helt egentlig.. men det er vel aktiv fødsel fra 3cm, så da blir det jo søndagsnatt da sånn helt egentli[:)]
begynte å kjenne noe 0045 1 januar (mens vi skaut opp raketter [;)]), dei rekna at det starta i 0200 tida,vannet gikk ca 0430 og frøkena var født 07.31 1 januar[:D] fort gjort [:D]