Når...

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
...testet dere?
Altså hvor mange dager +/- IKM?
 
Og ble den positiv? Eller ble den positiv først noen dager senere?
 
ORIGINAL: Mafiapus

Jeg testet positivt igår og da var jeg 3+5 [:D]

 
Oi, gratulerer med nylig positiv test [:)]
Laga meg en ticker bare for å ha noe å gjøre, og den sier jeg er (hvis det klaffet denne mnd) 3+2 i dag, så får vente noen dager til... Men tør ikke håpe.. Men ønsker så inderlig..
 
ORIGINAL: blirmamma10januar10

jeg testet positivt 4 dager før ikm, var da 3+3 på vei[:)]

 
Gratulerer med reka [:)]
Da skal jeg greie og holde meg unna testene noen dager til...
 
ORIGINAL: blirmamma10januar10

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

ORIGINAL: blirmamma10januar10

jeg testet positivt 4 dager før ikm, var da 3+3 på vei[:)]


Gratulerer med reka [:)]
Da skal jeg greie og holde meg unna testene noen dager til...



takk[:)] er ikke lett å vente med å ta tester, begynte 6 dager før ikm å teste jeg[:-]

 
6 dager til IKM idag, i følge BV... Og jeg greide ikke dy meg, tok en test i sta... Men den var blenda hvit.. [&:]
 
ORIGINAL: Vinterdrøm

Jeg blir helt bitt av basilla nå. Vurderer å ta en test jeg og [:D]

 
Takk og pris for billige-tester.no [8D]
 
billigetester.no er fint ja, men blir fort dyrt når man bestiller i hauger [:D] Jeg må skjerpe meg fremover, ingen test før dagen før ikm eller på ikm-dagen! Har sikkert brukt 600kr i tester denne gangen [&:] Håper på positiv til uken....
 
testet 2 dager etter forventet mens....og det var ingen tvil

noen som vet om termin uansett blir regnet ut fra 28 dagers syklus?

Altså jeg har 29 dager og da er termin 7.januar og jeg er da 4+5 idag, men om man regner 28 dager er termin 6.januar og jeg vil da være 4+6 i dag..

Noen som vet dette? (husker ikke hvordan det var sist)[8|]
 
Testa 1 dag etter IKM[:D] (var i egypt, hadde med meg tester, men mista dem, så hadde nok testa før hjemme[8D])
 
ORIGINAL: EmiliesMor

testet 2 dager etter forventet mens....og det var ingen tvil

noen som vet om termin uansett blir regnet ut fra 28 dagers syklus?

Altså jeg har 29 dager og da er termin 7.januar og jeg er da 4+5 idag, men om man regner 28 dager er termin 6.januar og jeg vil da være 4+6 i dag..

Noen som vet dette? (husker ikke hvordan det var sist)[8|]

 
Sist gang gikk legen ut fra 28 dagers syklus (selv om jeg sa jeg hadde 33 dager). Det var det vanlige, og det blir rettet etter ultralyden. Så siden jeg vet hvordan min syklus er, bryr jeg meg ikke om hva legen sier. Denne pp hadde jeg en syklus på 40 dager, og da blir det jo HELT feil å regne med 28 dager. Så bare regn med 29 dagers syklus du[;)]
 
Back
Topp