Når?

Suverina

Gift med forumet
Hei alle.[;)]

Hadde bare et lite spørsmål til dere.
Når dukket magene deres opp?
Bestandig spennende og høre slike ting[:D]

min har faktisk kommet nå den siste uken, så nå føler jeg meh litt mer gravid(var flat før)

Først denne uken har det begynt å skje noe.. Spennende, men også rart og uvandt! Har lyst å strutte i vei, men det er litt flaut liksom?? Jeg vet at jeg er litt rar. Skal oppdatere magebildene mine i helgen.

Begynner å merke en mage nå jeg. Men allikevel føler jeg bare det er fett fett fett og usjefysje [:)]

som du ser på magebildene mine så hadde jeg en liten kul i uke 10. etter det så bare vokste den og vokste. hehe
så i uke 13hadde jeg god babymage. ganske tidlig egentlig så jeg lurer jo på hvordan jeg blir [:D]

nå har jeg en god gravidmage og alle ser at jeg er gravid.

Når livmoren vokser så presser den vel tarmer oppover? Det er vel det som vises igjen som mage i begynnelsen.

Tja..den lille kulen har vel begynt å komme mer de siste ukene nå..[:)] Men jeg vil vises mere..[8|]

I løpet av de to siste ukene har magen blitt mer framtredende. Det er ikke luft nei, men tarmer og div. som presses opp. Det er helt normalt at man ser veldig gravid ut, selv om det ikke er babyen som tar så stor plass. [;)] Det som er litt gøy, er at jeg nå kjenner en mye større kul når jeg ligger på ryggen, så jeg kjenner godt hvor langt opp livmoren er. Kooselig. [:)]

Dette blir noen spennende uker fremover[:D]
Første for meg dette, så det er spesielt[:)]

samme med meg Mariannek, så jeg følger ivrig med på alle sine mager. Jeg følte magen var ganske hard nederst for 2 uker siden jeg, men nå syns jeg den er myk igjen, så er tydeligvis det de andre sier med tarmer som blir presset opp.. som da gjør at man ser mer gravid ut, men det kjennes ikke sånn når man trykker på den, bare heeelt nede.. egentlig litt beroligende å lese om det, er så glad for å være her i forumet jeg[:)]

Back
Topp